کد خبر : 208385
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
-

خرید گل و شکلات برای هدیه دادن

خرید گل و شکلات برای هدیه دادن

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فروشگاه شرمیلا، گل هدیه دادن برای هدیه گیرنده همیشه احساس خوشایندی را به وجود می‌آورد که نشان از علاقه و صمیمیت هدیه دهنده به او محسوب می‌شود. گل ذاتاً  لطیف است و احساس لطافت را در روح انسان‌ها به وجود می‌آورد و رایحه خوش آن شمیم هر فرد را

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فروشگاه شرمیلا، گل هدیه دادن برای هدیه گیرنده همیشه احساس خوشایندی را به وجود می‌آورد که نشان از علاقه و صمیمیت هدیه دهنده به او محسوب می‌شود. گل ذاتاً  لطیف است و احساس لطافت را در روح انسان‌ها به وجود می‌آورد و رایحه خوش آن شمیم هر فرد را جلا می‌دهد.

هدیه دادن گل نیاز به مناسبت ندارد و بد نیست بعضی وقت‌ها شاخه‌ای گل به مدیر، همسر، مادر، پدر و آن‌هایی که دوست‌شان داریم، بدهیم. در ایران هم گل‌ها کاربردهای مختلفی دارند و هر گل به عنوان نوعی نماد و نشان مشخص مورد استفاده قرار می‌گیرد. ما ایرانی‌ها معمولاً از گل برای ابراز علاقه، جشن و مهمانی‌ها، تبریک به عروس و داماد، عیادت بیمار، مناسبت‌های تاریخی و … استفاده می‌کنیم و هدف‌مان هم این است که پیامی خاص را به گیرنده برسانیم!

گل چه ربطی به احساسات آدم‌ها دارد؟ برای یافتن پاسخ این سؤال، مطلب زبان بدن این شماره را که با کمک پویا ودایع، سخنران و مدرس زبان بدن گردآوری شده است تا انتها رها نکنید!

ما در این متن می‌خواهیم آموزش دهیم برای چه مراسمی چه گلی سفارش دهیم؟

با توجه به اینکه گل‌ها فصلی هستند و در هر فصل گل‌های خاصی رشد می‌کنند می‌بایست مطابق با مراسمات همان فصل گل هدیه داد.

برای تشکر و قدردانی می‌بایست سبد گل هدیه بدهیم سبد گل به خاطر شکیل بودن و رسمی بودن مناسب تشکر و قدردانی از دوستان آشنایان می‌باشد پیشنهاد ما این است سبد گل با گل‌های رز قرمز و سفید و میخک آماده شده باشد و رنگ‌بندی شاد این سبد گل باعث ایجاد احساس خوشایند خواهد شد.

برای روز مادر ما پیشنهاد می‌کنیم دسته گل رز قرمز و رز صورتی کادو بدهید ترکیب رنگ زنانه و لطیف رز باعث می‌شود دسته گل بسیار شیک و ساده به نظر برسد و تعداد نهایتاً ۵ شاخه رز کفایت می‌کند حتماً در نظر داشته باشید ساقه‌های رز بلند باشد و شاخه بریده نباشند.

برای مراسم جشن تولد پیشنهادهای زیادی را می‌توانیم داشته باشیم برای جشن تولد معمولاً باکس برای تولد سفارش داده می‌شود معمولی‌ترین حالت باکس گل‌های با حروف می‌باشد که می‌بایست باکس حروف نام فرد موردنظر را با رز قرمز پر کنید، باکس‌های با متن انگلیسی I LOVE YOU که با گل و شکلات پر می‌شوند نیز یک ایده جالب محسوب می‌شود.

سفارش باکس قلبی با گل‌های رز نیز مناسب هدیه دادن در مراسم تولد می‌باشد.

همچنین بسته‌های گل و شکلات یکی از مناسب‌ترین کادوهای این روز حساب می‌شود و یا طرح‌های دیگری که در جعبه گل آماده می‌شود را به همراه شکلات و بادکنک سفارش دهید.

برای خرید گل تولد می‌توانید به وب‌سایت گل‌فروشی شرمیلا مراجعه فرمایید و محصول موردنظر خود را سفارش دهید.

برای خرید گل و شکلات از شرمیلا می‌توانید با ما در ارتباط باشید.

برای مراسم ترحیم اکثراً از تاج گل استفاده می‌شود و تاج گل‌های ترحیم برای عرض تسلیت برای فرد داغ‌دیده ارسال می‌شوند که می‌توانید از سراسر ایران در تهران تاج گل خود را سفارش و در محل موردنظر به فرد معرفی‌شده تحویل دهید.

همچنین برای مراسمات خانگی ترحیم و عزاداری از گل‌های رومیزی ترحیم و تسلیت استفاده می‌شود که این گل‌ها با رنگ‌بندی سفید و سبز مناسب میز و سفره‌های عزاداری می‌باشند.

برای افتتاحیه مغازه یا نمایشگاه معمولاً از تاج گل‌های تبریک و افتتاحیه استفاده می‌شود شاخصه این تاج گل‌ها رنگ‌بندی شاد آن‌ها می‌باشد که این تاج گل‌ها را از تاج گل‌های ترحیم جدا می‌کند.

همچنین سبد گل و جعبه گل‌های شیک و بسیار لاکچری مناسب می‌باشد.

در مراسمات خواستگاری، بله برون، عقد، نامزدی و عروسی نیز می‌توان از سبد گل یا باکس گل‌های مخصوص این مراسمات استفاده کرد و محصولات مد نظر برای این مراسم با طرح‌های شیک و اروپایی می‌باشند که بیشتر از سایر محصولات متفاوت و مناسب این مراسمات می‌باشند

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + 15 =