کد خبر : 208389
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
-

حماس تداوم تجاوزات اسرائیلی – آمریکایی را محکوم کرد

حماس تداوم تجاوزات اسرائیلی – آمریکایی را محکوم کرد

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه از آغاز ترسیم نقشه‌های جدید بر اساس معامله قرن برای الحاق شهرک‌های کرانه باختری خبر داد و این امر ادامه تجاوز آمریکایی و اسرائیلی علیه حقوق فلسطینیان

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه از آغاز ترسیم نقشه‌های جدید بر اساس معامله قرن برای الحاق شهرک‌های کرانه باختری خبر داد و این امر ادامه تجاوز آمریکایی و اسرائیلی علیه حقوق فلسطینیان است و نتایج و پیامدهای این تجاوزگری بر عهده واشنگتن و تل‌آویو خواهد بود و ملت فلسطین در ورود به جنگ با تمامی ابزارها با هدف حمایت و حفاظت از حقوق تاریخی خود حتی لحظه‌ای تردید نمی‌کند.

برهوم در ادامه افزود: ملت فلسطین صاحبان حق در این سرزمین هستند و دوگانه شرارت یعنی آمریکا و اسرائیل هرچه قدر قدرت و هیمنه داشته باشند، نمی‌توانند این واقعیت را تغییر بدهند و اشغالگر صهیونیستی رو به زوال و نابودی است و مقاومت ما برای گرفتن این حق تا زمان آزادی کامل خاک فلسطین ادامه خواهد داشت.

وی شجاعت اهالی کرانه باختری و قدس را ستود و آن‌ها را به پایداری و استقامت و ثبات دعوت کرد تا این توطئه ناکام بماند و خواستار افزایش اقدامات مردمی و مقاومتی برای ورود به این نبرد شد.

در همین راستا، عبداللطیف القانوع، سخنگوی دیگر جنش حماس نیز تاکید کرد که پاسخ عملی به اعلام آغاز ترسیم نقشه‌های جدید بر اساس معامله قرن، اوج‌گیری مقاومت با تمامی اشکال آن علیه اشغالگری و خروج از توافقنامه اوسلو است.

القانوع از ملت فلسطین خواست تا در همه فعالیت‌ها برای مقابله با معامله قرن شرکت کنند.

پیشتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما در حال ترسیم نقشه‌ای از اراضی هستیم که طبق طرح دونالد ترامپ جزئی از “اسرائیل” خواهند بود، این کار زمان زیادی طول نخواهد کشید و ظرف چند هفته آتی تکمیل خواهد شد. این منطقه شامل تمام شهرک‌های اسرائیلی و دره اردن خواهد شد.

اکثر کشورهای جهان شهرک‌های اسرائیلی بر پا شده در اراضی اشغال شده در طول جنگ را نقض قوانین بین‌المللی می‌دانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × دو =