کد خبر : 208347
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

انقلاب اسلامی امانتی بزرگ برای ملت ایران است

انقلاب اسلامی امانتی بزرگ برای ملت ایران است

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد بابایی در آیین محفل و شعر و خاطره یادبود سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اعجاز بزرگ قرن بود اظهار کرد: در گام دوم انقلاب و چله دوم نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به حفاظت و مراقبت دارد. وی انقلاب اسلامی را امانتی بزرگ برای ملت

به گزارش قائم آنلاین، مهرداد بابایی در آیین محفل و شعر و خاطره یادبود سرداردل‌ها حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اعجاز بزرگ قرن بود اظهار کرد: در گام دوم انقلاب و چله دوم نظام جمهوری اسلامی ایران نیاز به حفاظت و مراقبت دارد.

وی انقلاب اسلامی را امانتی بزرگ برای ملت ایران دانست که محصول هزاران خون شهید است که بایستی به برای حفظ آن تلاش متعهدانه داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: امام(ره) به دنبال استقلال و عزت ایران بود در حالی رژیم پهلوی کشور را تقدیم آمریکایی‌ها کرده بودند.

بابایی به رشادت‌های سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: سردار سلیمانی و مدافعان وقتی پای دفاع از وطن، ناموس و اسلام می‌آید سردار سلیمانی و رزمندگان اسلام بپا می‌خیزند و جانان در جبهه حق علیه باطل می‌جنگند.

وی با بیان اینکه باید سردار سلیمانی اسطوره‌های تاریخ ایران هستند گفت: باید از مکتب سردار سلیمانی درس مقاومت، ایستادگی، ولایتمداری، شجاعت، دشمن‌شناسی بیاموزیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تأکید کرد: هنرمندان ما نیز می‌توانند با قلم و هنرشان از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

بابایی به انتخابات اسفندماه اشاره و عنوان کرد: انتخابات دوم اسفند آزمون بزرگی است که ماحصل آن افزایش امنیت برای کشور ما است یعنی هرچه باشکوه‌تر و با مشارکت حداکثری همراه باشد دشمن را در برنامه‌ریزی‌های خود علیه ایران مأیوس و ناامید می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =