کد خبر : 208281
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۰
-

وقتی سردار سلیمانی خود را مدیون شهدای مازندران می‌داند

وقتی سردار سلیمانی خود را مدیون شهدای مازندران می‌داند

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی رمضانی در مراسم یادواره شهدای روستای سوتخیل لایی شهرستان نکا و اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در این روستا برگزار شد، اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با توجه به فرارسیدن چهلمین روز از شهادت مالک اشتر زمان دور هم جمع شدیم. وی

به گزارش قائم آنلاین، مرتضی رمضانی در مراسم یادواره شهدای روستای سوتخیل لایی شهرستان نکا و اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در این روستا برگزار شد، اظهار کرد: برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و با توجه به فرارسیدن چهلمین روز از شهادت مالک اشتر زمان دور هم جمع شدیم.

وی افزود: در بیان مقام و منزلت حاج قاسم هر چه بگوییم کم است چرا که ایشان فرمانده‌اش مقام رهبری بود، در دوم اسفند سال گذشته در حال برنامه‌ریزی برای ورود سردار دل‌ها و حضورش در یادواره شهدای مازندران بودیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل خاطرنشان کرد: ما با ارسال دعوت نامه‌ای منتظر ورود حاج قاسم بودیم، تقریبا فکر می‌کردیم در ماموریت هستند و نمی‌توانند وارد بابل شوند ولی ایشان در زیر نامه نوشتند؛ من خودم را مدیون شهدای مازندرانی و شهدای مدافع حرم این دیار می‌دانم و از دوستانش خواستند هماهنگی لازم را جهت لبیک گفتن به این دعوت انجام دهند.

این مسؤول گفت: حاج قاسم وقتی به مصلی بابل وارد شد از تعدد بنرهای سطح شهر ابراز ناراحتی کرد و گفت برای ورود یک سرباز به نصب این همه بنر نیازی نبود ما هم‌ در جواب توضیح دادیم این کار توسط خود مردم صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: سپس از او خواستیم تا در جمع سرداران مازندرانی در گفت‌وگویی خصوصی شرکت کند، پس از صرف ناهار چند کلمه‌ای به اصرار ما گفتند؛ دلیری‌های فرماندهان مازندرانی در دفاع مقدس را بخاطر دارم در آن زمان دین در روبروی ما و دنیا پشت سر ما ایستاده بود.

رمضانی ادامه داد: حاج قاسم گفتند الان چرا همه چیز برعکس شده، باید بدانیم که انقلاب اسلامی ما تازه به نبوت رسید و کار سخت از فردای چهل سالگی انقلاب آغاز می‌شود، من در این‌چهل سال که جان خودم را کف دستم گرفتم از مقام معظم رهبری حکیم‌تر و شجاع‌تر ندیدم ایشان تنها شخصیتی است که به کلمه کلمه حرف امام زمان عمل می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل اضافه کرد: حاج قاسم سپس به دیدار آرین غلامی شطرنج باز مازندرانی که حاضر به دیدار در مقابل شطرنج‌باز اسرائیلی نشد رفت از او پرسید تو خودت به این فکر افتادی یا به تو آموختند؟ آرین غلامی گفت خودم به این فکر افتادم و کار من در مقابل کارهای شما چیزی نیست.

وی تاکید کرد: سردار روی این شطرنج باز را بوسید و به او انگشتری عقیق هدیه داد و گفت روی مادرت را ببوس که فرزندی چون تو تربیت کرده است، سپس از دری که مردم وارد می‌شدند وارد مصلی شد، مجری برنامه تا ایشان را دید از شجاعت‌هایشان گفت، ولی ایشان خجالت‌زده بودند و زیر لب ذکر می‌گفتند سپس به ایراد سخنرانی تازیخی پرداختند.

رمضانی بیان کرد: از رشادت‌های ایشان می‌توان به حضورش در اوج درگیری در یک منطقه شیعه نشین در عراق اشاره کرد که با یک بالگرد به دل درگیری با دشمن می‌رفت، سردار از شهادت نمی‌ترسید به خانواده بچه‌های مدافع حرم نامه ابراز عذرخواهی می‌نوشت و خودش را مقصر می‌دانست.

وی با بیان اینکه او یک روستایی بود ولی کشورهای زیادی در منطقه را نجات داد و همه اهداف اسرائیل را خنثی کرد، افزود: داعش را در سرزمینی که ۸۱ درصد آن سقوط کرده بود شکست داد، او فرمانده حزب الله لبنان بود، کارخانه انقلاب اسلامی حاج قاسم تولید کرد و نیازی به بمب اتم نداریم.

رمضانی خاطرنشان کرد: از دوران دفاع مقدس تا‌کنون جوانان انقلابی زیادی در این مکتب پرورش یافتند، حاج قاسم فرهنگ ایثار و شهادت به یادگار گذاشت و شاخص‌ها و معیارهای امام را رعایت کرد، اما پس از شهادت او بوی مذاکره دوباره با این شیطان بزرگ فضا را پر کرد که می‌تواند کار عده‌ای منافق باشد.

وی تصریح کرد: بعد از زدن پایگاه عین الاسد دنیا سکوت کرد و آمریکا جرات نکرد به وعده خود عمل کند و ۵۲ نقطه را هدف بگیرد، رمز پیروزی در این مکتب بودن، گوش فرا سپردن به هدایت‌های مقام معظم رهبری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بابل در پایان با اشاره به دوره جدید از انتخابات مجلس، گفت: در انتخابات به کسی رأی دهیم که متصل به جناح خاص سیاسی نباشد و دغدغه ملت و مردم را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =