کد خبر : 208273
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
-

افتتاح ۲ واحد خانه محروم در گلوگاه

افتتاح ۲ واحد خانه محروم در گلوگاه

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا یعقوبی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: دو  واحد مسکونی برای محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان گلوگاه بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد. وی افزود: در سال جاری ۱۸ واحد سهمیه برای ساخت مسکن برای محرومین در گلوگاه

به گزارش قائم آنلاین، محمدرضا یعقوبی در گفت‌وگو ، اظهار کرد: دو  واحد مسکونی برای محرومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) گلوگاه، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن در راستای محرومیت‌زدایی در شهرستان گلوگاه بمناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

وی افزود: در سال جاری ۱۸ واحد سهمیه برای ساخت مسکن برای محرومین در گلوگاه را داشته‌ایم که تا کنون ۱۵ مسکن به خانواده‌های نیازمند تحویل داده شد و تا پایان سال ۳ واحد باقی مانده نیز تکمیل خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان گلوگاه در خصوص این دو واحد گفت: واحد مسکونی واقع در روستای مهدیرجه در متراژ ۸۰ متری و مسکن دیگر داخل شهر گلوگاه در متراژ ۵۰ متری ساخته شد.

وی با تاکید بر اهمیت محرومیت‌زدایی ادامه داد: در راستای منویات مقام معظم رهبری و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه، کمیته امداد شهرستان گلوگاه اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد.

یعقوبی در پایان گفت: تاکنون چندین گروه‌های جهادی در ساخت چنین پروژه‌هایی با کمیته امداد همکاری و مشارکت داشته‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =