کد خبر : 208038
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۵۵
-

۲۰۰ خبرنگار مازندرانی بیمه حوادث می‌شوند

۲۰۰ خبرنگار مازندرانی بیمه حوادث می‌شوند

به گزارش قائم آنلاین، سینا قربانی در گفت و گو ، با اشاره به اینکه ۲۰۰ خبرنگار از بیمه حوادث برخوردار می شوند، اظهار کرد: نداشتن بیمه از چالش های خبرنگاران است که با وجود عدم امنیت شغلی و شرایط اقتصادی این مشکل برای اصحاب رسانه دوچندان می شود. وی با بیان اینکه بیش از

به گزارش قائم آنلاین، سینا قربانی در گفت و گو ، با اشاره به اینکه ۲۰۰ خبرنگار از بیمه حوادث برخوردار می شوند، اظهار کرد: نداشتن بیمه از چالش های خبرنگاران است که با وجود عدم امنیت شغلی و شرایط اقتصادی این مشکل برای اصحاب رسانه دوچندان می شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ رسانه فعال در استان مازندران وجود دارد، عنوان کرد: به مدیر رسانه ها اعلام می شود تا یک یا ۲ خبرنگار معرفی کنند، در مرحله اول ۲۰۰ خبرنگار تحت پوشش بیمه حوادث قرار می گیرند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران یادآور شد: بیمه حوادث انفرادی تا سقف ۳۰ میلیون تومان و به مدت یک سال خبرنگاران را در تامین هزینه های حوادث احتمالی یاری می کند.

این مسئول از تخفیف ۱۸ درصد برای خبرنگاران در درمانگاه ولایت آمل خبر داد و گفت: درمانگاه ولایت، یکی از مجهز ترین درمانگاه های شهرستان است که طبق تفاهم نامه اعضای خانه مطبوعات و خانواده های آنها با معرفی و کارت شناسایی می توانند از امکانات این درمانگاه استفاده کنند‌.

قربانی در ادامه تصریح کرد: دندانپزشکی، ارتوپد، پزشک عمومی، متخصص و … خدمات این درمانگاه که شامل ۱۸ درصد تخفیف برای اعضای خانه مطبوعات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان این است که کمک کننده وضعیت خبرنگاران باشیم و بتوانیم در مرحله دوم افراد بیشتری را تحت پوشش بیمه حوادث قرار دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − ده =