کد خبر : 208153
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵
-

نماینده مجلس برای حل مشکلات کشور برنامه داشته باشد

نماینده مجلس برای حل مشکلات کشور برنامه داشته باشد

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: کار مجلس تقنین است ولی مردم نیز توقعاتی از نمایندگان مجلس دارند تا مشکلات منطقه را حل کنند. وی افزود: یکی از مشکلات جویبار شهرک صنعتی است با اینکه بیش از ۱۰۰

به گزارش قائم آنلاین، آیت‌الله محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: کار مجلس تقنین است ولی مردم نیز توقعاتی از نمایندگان مجلس دارند تا مشکلات منطقه را حل کنند.

وی افزود: یکی از مشکلات جویبار شهرک صنعتی است با اینکه بیش از ۱۰۰ واحد صنعتی وجود دارد ولی باید دید چند واحد فعال در حال کار است.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: جاده ساری به لاریم یا جاده قائم‌شهر به جویبار که در سال تلفات جانی و مالی زیادی را می‌گیرد از مشکلات اساسی این شهرستان است.

نادعلیزاده با بیان اینکه شرط اول مسؤلیت امانتداری و قوی بودن است خاطرنشان کرد: خدا نکند نماينده‌ای به مجلس راه پیدا کند که با رهبری زاویه داشته باشد و دل به آمریکا بسته باشد، این نماینده به درد کشور و مردم نمی‌خورد.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس باید برای مشکلات و معضلات کشور و حوزه انتخابیه برنامه داشته باشند.

امام‌جمعه جویبار با انتقاد از برخی نمایندگان مجلس فعلی گفت: عده‌ای نمایندگان، انتخابات را زیر سؤال می‌برند در حالی که خود از همین طریق منتخب مردم شدند.

نادعلیزاده با بیان اینکه نباید در فضای مجازی مردم را به انتخابات دلسرد کنند تأکید کرد: هر کسی که امنیت کشور را بخواهد باید در این انتخابات شرکت کند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان با حضور فقهای عادل و باتقوا نظارت عادلانه‌ای دارند و همه باید از تصمیمات شورای نگهبان تبعیت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − ده =