کد خبر : 208082
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
-

صدرنشینی شطرنج‌بازان ایران در مسابقات بین‌المللی جام فجر

صدرنشینی شطرنج‌بازان ایران در مسابقات بین‌المللی جام فجر

به گزارش قائم آنلاین، دور پنجم مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی چابهار پیگیری شد. در پایان دور پنجم این مسابقات مسعود مصدق پور باریتینگ بین المللی ۲۴۹۹، احسان قائم مقامی(۲۵۵۸) و آرش داغلی(۲۴۲۴) چهار امتیازی شدند و مشترکا در صدر این رقابت

به گزارش قائم آنلاین، دور پنجم مسابقات بین‌المللی شطرنج جام فجر گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به میزبانی چابهار پیگیری شد.

در پایان دور پنجم این مسابقات مسعود مصدق پور باریتینگ بین المللی ۲۴۹۹، احسان قائم مقامی(۲۵۵۸) و آرش داغلی(۲۴۲۴) چهار امتیازی شدند و مشترکا در صدر این رقابت ها قرار گرفتند.

جدول رده بندی این مسابقات تا پایان دور پنجم:

شطرنج باز اتریشی با ریتینگ ۲۳۹۷ و با سه و نیم امتیاز در رده چهارم و در تعقیب شطرنج بازان ایرانی قرار دارد. در این مسابقات ۲۴ شطرنج باز(۱۶ شطرنج باز ایرانی، یک شطرنج باز ارمنستانی، دو شطرنج باز آذربایجانی، یک شطرنج باز اسپانیایی، یک شطرنج باز اتریشی، یک شطرنج باز آمریکایی و دو شطرنج باز افغان) در ۹ دور به رقابت می پردازند.

این مسابقات تا روز ۲۱ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و ۶۰ میلیون تومان جایزه نیز برای این مسابقات در نظر گرفته شده است که نفر اول حدود ۱۰ میلیون تومان را برنده خواهد شد و بقیه مبلغ باقی مانده بین نفرات برتر تقسیم می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + دوازده =