کد خبر : 208042
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵
-

ستین: دلیل این باخت شاید اعتماد به نفس بازیکنان بود

ستین: دلیل این باخت شاید اعتماد به نفس بازیکنان بود

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا پنجشنبه شب در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد. کیکه ستین در نشست خبری بعد از حذف تیمش از کوپا دل ری گفت: ما از این رقابت ها کنار می رویم و این بسیار

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا پنجشنبه شب در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برابر اتلتیک بیلبائو قرار گرفت و با یک گل از میزبانش شکست خورد.

کیکه ستین در نشست خبری بعد از حذف تیمش از کوپا دل ری گفت: ما از این رقابت ها کنار می رویم و این بسیار دردناک است ولی در کل باید بگویم که تصویر کلی از تیم ما در این دیدار خوب بود. همه چیز در این دیدار برای ما خوب بود و خوب پیش رفت جز نتیجه و به همین خاطر شکست خوردیم. باید به حریف خودمان تبریک بگوییم چون توانستند به گل برسند و دروازه ما را باز کنند و به مرحله بعد صعود کردند و ما موفق به این کار نشدیم. متاسفانه در دقیقه ای دروازه ما باز شد که دیگر نمی توانستیم واکنشی به آن داشته باشیم و بازنده شدیم. موقعیت و بازیهایی هستند که شما ۱۰ موقعیت گل دارید و نمی توانید گلزنی کنید ولی حریف یک موقعیت گل به دست می آورد و موفق می شود این موقعیت را گل کند.

او در ادامه صحبت های خود گفت: نمی دانم دلیل این باخت چه بود. شاید به خاطر اعتماد به نفس بازیکنان بود که این اتفاق رخ داد. مسائلی در تیم است که کنترل آن آسان نیست و اعتماد به نفس بازیکنان یکی از همین موارد است.

با شکست بارسلونا ناکامی های تیم های بزرگ اسپانیا در کوپا دل ری تکمیل شد. پیش از این اتلتیکو مادرید، والنسیا (مدافع عنوان قهرمانی) و رئال مادرید از این بازی ها کنار رفته بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 3 =