کد خبر : 208064
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
-

تحریم‌های ظالمانه آمریکا تامین تجهیزات ناوگان هوایی را با مشکل روبرو کرده است

تحریم‌های ظالمانه آمریکا تامین تجهیزات ناوگان هوایی را با مشکل روبرو کرده است

به گزارش قائم آنلاین، سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو ، درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا بر سوانح هوایی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا مستقیما شئونات زندگی مردم را نشانه گرفته است. آمریکا امروز نه تنها دشمنی خود را با انقلاب و نظام و مسئولان اثبات کرده است بلکه با اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، مرتکب

به گزارش قائم آنلاین، سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌وگو ، درباره تاثیر تحریم‌های آمریکا بر سوانح هوایی بیان کرد: تحریم‌های ظالمانه آمریکا مستقیما شئونات زندگی مردم را نشانه گرفته است. آمریکا امروز نه تنها دشمنی خود را با انقلاب و نظام و مسئولان اثبات کرده است بلکه با اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ایران، مرتکب جنایت بشری شده و با سلامت و جان ۸۲ میلیون انسان بازی می‌کند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس تصریح کرد: مردم ما حق دارند که برای مسافرت، بهداشت و درمان خود به تکنولوژی‌های روز دنیا دسترسی داشته باشند. اما تحریم‌های ظالمانه آمریکا جابجایی، سفر، بهداشت و درمان مردم را تحت تاثیر قرار داده و تامین تجهیزات قطعات پزشکی و ناوگان هوایی را تحت تاثیر قرار داده است.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با اشاره به این که سیاست‌های آمریکا سلامت و جان مردم را تهدید می‌کند، بیان کرد: تا قبل از تحریم ها شاهد نبودیم که در عرض یک هفته دو یا سه هواپیما دچار نقص فنی شوند. هر یک از قطعات هواپیما دارای عمر مفید هفتگی، ماهیانه و یا سالیانه هستند و باید بعد از مدت معینی عوض شوند. در ناوگان هوایی، چک‌های دوره‌ای با نام چک E و چک A و چک اورهال داریم.

وی با بیان اینکه هنگامی که هواپیما هنگام فرود از باند فرودگاه خارج می‌شود، دلیل آن نقص در قطعات آن است، گفت: این مشکلات به دنبال کمبود برخی از قطعات و عدم سرویس به موقع هواپیما و استفاده از قطعات تاریخ مصرف گذشته ایجاد می‌شود.

شهریاری در ادامه اظهار کرد:‌ بر اساس استانداردهای هوانوردی قبل از آن که هواپیما استارت پرواز را بزند بازدیدهای فنی باید انجام شود و هیچ نقصی نباید در سیستم چرخ‌ها، ترمز و سایر تجهیزات وجود داشته باشد.

این عضو کمیسیون عمران مجلس افزود: در سالهای گذشته هواپیماهای ایرباس برای چک اورهال به آلمان و فرانسه فرستاده می‌شدند و در کارخانه های سازنده تمام قطعات آنان تعویض می‌شد. اما امروز به دلیل تحریم‌های ظالمانه آمریکا که اروپایی‌ها نیز از آن پیروی می‌کنند امکان این چک وجود ندارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 18 =