کد خبر : 207947
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
-

تخصیص بودجه تغذیه دانشجویی از محل هدفمندی یارانه‌ها

تخصیص بودجه تغذیه دانشجویی از محل هدفمندی یارانه‌ها

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از مساعدت دولت برای تخصیص اعتبار تغذیه دانشجویی از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها خبر داد. وی گفت: سازمان برنامه و بودجه در حوزه تغذیه دانشجویان از محل هدفمندی یارانه‌ها بودجه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در

به گزارش قائم آنلاین، مجتبی صدیقی معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، از مساعدت دولت برای تخصیص اعتبار تغذیه دانشجویی از محل منابع هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

وی گفت: سازمان برنامه و بودجه در حوزه تغذیه دانشجویان از محل هدفمندی یارانه‌ها بودجه‌ای را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در نظر گرفت که گره از کار تغذیه‌ای دانشجویی باز کرد.

* دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت از اعتبار کمکی هدفمندی یارانه‌ها استفاده کردند

صدیقی توضیح داد: این بودجه به دانشگاه‌های زیر مجموعه به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تعلق گرفت و با این اعتبار در نیم سال تحصیلی گذشته نگرانی دانشگاه‌ها ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از بابت اعتبار تغذیه دانشجویی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ حل کرد.

معاون دانشجویی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: به این وسیله تا پایان ترم گذشته دانشگاه‌ها توانستند موضوع تغذیه دانشجویان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی مدیریت کنند.

وی اظهار امیدواری کرد: این رویه در آینده هم ادامه پیدا کند و بتوانیم با تداوم این کمک‌ها در حوزه تغذیه دانشجویی مشکل جدی نداشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 3 =