کد خبر : 207847
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
-

مدیران پیگیر جدی مشکلات تعاونگران باشند

مدیران پیگیر جدی مشکلات تعاونگران باشند

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد در جلسه با تعاونگران جویبار با اشاره به اینکه در شرایط سختی در عرصه تولید هستیم اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصاد تعاونگران با عشق و علاقه و با غیرت در حال فعالیت و تولید هستند. وی تأکید کرد: تمام مدیران در این حوزه سعی و تلاش دارند

به گزارش قائم آنلاین، سیدعلی اسد در جلسه با تعاونگران جویبار با اشاره به اینکه در شرایط سختی در عرصه تولید هستیم اظهار کرد: در این شرایط سخت اقتصاد تعاونگران با عشق و علاقه و با غیرت در حال فعالیت و تولید هستند.

وی تأکید کرد: تمام مدیران در این حوزه سعی و تلاش دارند تا مشکلات تعاونگران حل شود.

فرماندار جویبار تصریح کرد: با ایجاد رونق تولید میزان اشتغالزایی افزایش می‌یابد و بزه‌های اجتماعی کاهش خواهد یافت و در سطح کلان جامعه‌ای سالم و مفیدی خواهیم داشت.

اسد تعاونگران را خیرین بزرگی در جامعه دانست و افزود: این افراد می‌توانستند سرمایه خود را در بخش‌های دیگر که سودآوری بیشتری دارد هزینه کنند ولی با حضور در این عرصه و ایجاد اشتغال برکات زیادی به اعضای جامعه می‌رسانند که کار مقدسی محسوب می‌شود.

ابوالقاسم ابراهیمی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی جویبار گفت: سهم اقتصاد از بخش تعاون کشور ۲۵ درصد است ولی متأسفانه در مازندران پنج یا ۶ درصد آن بیشتر تحقق پیدا نکرد.

وی با بیان اینکه ۱۴ هزار واحد تعاونی در مازندران وجود دارد اظهار کرد: از این تعداد ۳۳۸ واحد تعاونی در شهرستان جویبار فعالیت دارند.

رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی جویبار بیان کرد: همه مدیران شهرستان جویبار با سیاست رونق تولید همسو هستند و اگر در جایی هم نقصانی وجود داشته باشد قابل حل است و تا به امروز تا حدود ۹۰ درصد از مشکلات تعاونگران این شهرستان مرتفع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − دو =