کد خبر : 207851
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
-

صندوق حمایت از ورزشکاران اعتبار ندارد

صندوق حمایت از ورزشکاران اعتبار ندارد

به گزارش قائم آنلاین، یاسر ابراهیم‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران، رابط بین مسئولان و مشکلات مردم و بازوان پرتوان مدیران هستند. وی با اشاره به اینکه خدمات خوبی در زمینه ورزشی انجام شده و وارد فاز جدیدی از خدمات شدیم خاطرنشان کرد: به هیات‌ها تاکید شده تا در اختیار مردم

به گزارش قائم آنلاین، یاسر ابراهیم‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: خبرنگاران، رابط بین مسئولان و مشکلات مردم و بازوان پرتوان مدیران هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات خوبی در زمینه ورزشی انجام شده و وارد فاز جدیدی از خدمات شدیم خاطرنشان کرد: به هیات‌ها تاکید شده تا در اختیار مردم باشند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تصریح کرد: بیش از ۲۵ مدال آسیایی، جهانی و‌ بین‌المللی امسال توسط ورزشکاران بابلسری کسب شده که در طول مدت سال‌های قبل بی‌نظیر بوده است.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه به ۶۰ روستا تجهیزات ورزشی اعطا شده است گفت: تاکنون بیش از هشت هزار و ۵۰۰ ورزشکار سازمان یافته داریم که این موضوع تا پایان سال به ۹ هزار می‌رسد.

وی از برگزاری ۳۰ اردوی تیم‌های ملی در بابلسر خبر داد و یادآور شد: در زمینه عمرانی هم کارهای خوبی صورت گرفت که اسکله قایقرانی و سالن ورزشی احمدکلا از جمله این اقدامات بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره به اینکه خانه بوکس تا پایان سال مالی یعنی تیر ماه ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد افزود: به‌دنبال احداث دو پروژه جدید خانه تنیس روی میز و نخستین چمن مصنوعی دولتی در ورزشگاه شهید علیزاده هستیم.

ابراهیم زاده ادامه داد: بیش از ۱۵۰ برنامه برای دهه فجر پیش‌بینی شده است.

وی اظهار کرد: به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب و آورده ورزشی کم از درخواست میزبانی برای برگزاری تور تک ستاره والیبال ساحلی منصرف شده‌ایم.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا بانک اطلاعاتی ورزشی و اماکن در روستاها و شهر ایجاد کنیم.

ابراهیم‌زاده با بیان اینکه صندوق حمایت از ورزشکاران در بابلسر وجود دارد اما در آن اعتباری نیست تصریح کرد: صندوق خیرین ورزش‌ساز را امسال تاسیس می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه متولی ورزش شهر اداره ورزش است یادآور شد: هر ارگانی می‌خواهد کار ورزشی کند باید از اداره ورزش و جوانان شهرستان مجوزهای لازم را دریافت کند و اگر این امر صورت نگرفت مسئولیت اتفاقات احتمالی با افراد و ارگان های برگزار کننده است؛ نباید دو متولی ورزشی در شهر وجود داشته باشد چراکه موجب موازی‌کاری می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + شش =