کد خبر : 207855
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
-

روند تعریض جاده نیرو هوایی بابلسر بهنمیر کند است

روند تعریض جاده نیرو هوایی بابلسر بهنمیر کند است

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۳۱ پروژه با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در بابلسر بهره‌برداری و آغاز به‌کار می‌کند. وی با اشاره به اینکه سد لاستیکی پازوار یکی از شاخص‌ترین این پروژه‌ها است خاطرنشان کرد: تلاش شده تا پروژه جدید

به گزارش قائم آنلاین، اسماعیل حسن‌زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۳۱ پروژه با اعتبار نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در بابلسر بهره‌برداری و آغاز به‌کار می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سد لاستیکی پازوار یکی از شاخص‌ترین این پروژه‌ها است خاطرنشان کرد: تلاش شده تا پروژه جدید در شهرستان تعریف نکنیم و اولویت بر تکمیل پروژه‌های قبلی گذاشته شد.

فرماندار بابلسر درخصوص مشکلات جاده نیروی هوایی بابلسر تصریح کرد: قبول داریم که روند تعریض جاده نیرو هوایی بابلسر بهنمیر کند است.

حسن‌زاده با بیان مشکلات آب شرب بابلسر گفت: یکی از دلایل مشکل آب شرب در شهرستان، افزایش ساخت ‌و سازها و جمعیت است.

وی درباره ورود فاضلاب به دریای پارکینگ چهار یادآور شد: برخی از این موارد مربوط به آب‌های سطحی است که درحال پیگیری برای موضوع هستیم، پیمانکار طرح انتخاب شده و شهرداری وعده شروع به‌کار داده است.

فرماندار بابلسر از حضور استاندار مازندران در دهه فجر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: انتقاد به وضعیت راه‌های روستایی بابلسر به جا است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه احتمال تایید یا رد داوطلبان انتخابات در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار وجود دارد گفت: از ۸ کاندیدای حال حاضر، چهار نفر دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و چهار نفر هم دانشجوی دکترا یا دارای مدرک دکترا هستند.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۲۴۰ صندوق در بابلسر و فریدونکنار خواهیم داشت و نوشتن آرا و اخذ رای در صندوق هم به‌صورت دستی خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − دو =