کد خبر : 207873
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

دوره آموزشی “هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ” برگزار می‌شود

دوره آموزشی “هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ” برگزار می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، «قیف فروش کسب و کار دیجیتال» ، «کانال‌های جذب مخاطب» ، «ابزارهای آنالیز رفتار کاربران» ، «بهینه‌سازی نرخ تبدیل»، «پیاده‌سازی فریمورک RACE برای استارتاپ ها»، «بازاریابی بازگشتی در فضای دیجیتال» و « سفر مشتری» از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره آموزشی است. دوره آموزشی “هفت قدم تا مشتری وفادار با

به گزارش قائم آنلاین، «قیف فروش کسب و کار دیجیتال» ، «کانال‌های جذب مخاطب» ، «ابزارهای آنالیز رفتار کاربران» ، «بهینه‌سازی نرخ تبدیل»، «پیاده‌سازی فریمورک RACE برای استارتاپ ها»، «بازاریابی بازگشتی در فضای دیجیتال» و « سفر مشتری» از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

دوره آموزشی “هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ” با تدریس علیرضا عبادوز، ۱۱ اسفند، ساعت ۱۴ تا ۱۸، در دانشگاه شهید بهشتی، مرکز رشد طبقه منفی ۳، تالار اجتماعات برپا خواهد شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × یک =