کد خبر : 207799
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
-

جواد امام: منتظر تصمیم احزاب اصلاح‌طلب برای چگونگی ارائه لیست هستیم

جواد امام: منتظر تصمیم احزاب اصلاح‌طلب برای چگونگی ارائه لیست هستیم

به گزارش قائم آنلاین، جواد امام در گفت وگو ، درباره آخرین تصمیمات انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: نامزدهای اکثر احزاب اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده و فقط تعداد معدودی از احزاب دارای نامزد در انتخابات هستند که البته افراد شاخصی نیستند. رویکرد شورای عالی سیاستگذاری مشارکت در انتخابات بود و ما برای ثبت‌نام در انتخابات از اصلاح‌طلبان

به گزارش قائم آنلاین، جواد امام در گفت وگو ، درباره آخرین تصمیمات انتخاباتی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: نامزدهای اکثر احزاب اصلاح‌طلب ردصلاحیت شده و فقط تعداد معدودی از احزاب دارای نامزد در انتخابات هستند که البته افراد شاخصی نیستند. رویکرد شورای عالی سیاستگذاری مشارکت در انتخابات بود و ما برای ثبت‌نام در انتخابات از اصلاح‌طلبان دعوت کرده بودیم، ولی شاهد بدعت هیات‌های اجرایی بودیم و آنها رویه هیات‌های نظارت را پیش پیش اجرا کرده و افرادی از اصلاح‌طلبان را ردصلاحیت کردند.

وی ادامه داد: هیات‌های نظارت و شورای نگهبان هم همین مسیر را ادامه دادند و نتیجه این شد که شاهد حضور سلایق مختلف در انتخابات نیستیم. متاسفانه سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده است که وظیفه این شورا برگزاری انتخابات پرشور نیست. البته شاید وظیفه شورای نگهبان هم برگزاری انتخابات پرشور نباشد، اما این شورا می توانست کاری کند که مردم برای حضور در انتخابات ترغیب شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه پس از اعلام نظر شورای نگهبان، تغییری در آرایش داوطلبان اصلاحات انجام نشده است، تصریح کرد: بعضا نمایندگان شجاع لیست امید در مجلس دهم هم ردصلاحیت شده‌اند، بنابراین باید منتظر تصمیم شورای عالی سیاستگذاری باشیم و ببینیم احزاب اصلاح‌طلب چه تصمیمی می‌گیرند و آیا حاضر هستند یک لیست مشترک بدهند یا فقط احزابی که اعضای آنها تایید صلاحیت شده‌اند، لیست می دهند. ما اصلاح طلبان اگر داوطلب قابل دفاعی داشته باشیم، از آنها دفاع می‌کنیم، ولی تصمیم نهایی در جلسه شورای عالی اصلاح‌طلبان گرفته می شود. واقعیت این است که به قدر کفایت داوطلب نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − سه =