کد خبر : 207865
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
-

“این قصه بر مدار نقصان می چرخد”

“این قصه بر مدار نقصان می چرخد”

به گزارش قائم آنلاین، طبق گزارش رسیده، مجتبی فلاحی کارگردان این نمایش در یادداشتی عنوان کرد: “جهان چندبعدی، آدم های چند وجهی، قصه ای پرپیچ و خم و همه ی آنچه با تغییری به ظاهر کوچک در روندی منطقی اتفاق می افتد، بهانهای میشود تا شخصیتهای یک قصه خود را به ما نشان دهند. “شنگن”

به گزارش قائم آنلاین، طبق گزارش رسیده، مجتبی فلاحی کارگردان این نمایش در یادداشتی عنوان کرد: “جهان چندبعدی، آدم های چند وجهی، قصه ای پرپیچ و خم و همه ی آنچه با تغییری به ظاهر کوچک در روندی منطقی اتفاق می افتد، بهانهای میشود تا شخصیتهای یک قصه خود را به ما نشان دهند.
“شنگن” نه قصه محور است، نه شخصیت محور؛ هر دو توامان مکمل یکدیگرند و هیچ یک بر دیگری ارجح نیست.
این قصه بر مدار نقصان می چرخد؛ نقصی از دل وقایع و رخدادهای به ظاهر ساده، و دست ساز آدمهایش. اشتباه در تصمیم گیری های دو سر دسته، دو رهبر، دو کارگردان. یکی در واقعیت و دیگری در مجاز. حال آنکه هردو در منجلاب منفعت طلبی خویش دیگران را غوطه ور ساختهاند.
حالا این یادداشت را سومین سرکرده یعنی کارگردان “شنگن” می نویسد. همانطور که نقص بر این جهان باز نمایی شده سایه انداخته است، براین نوشته نیز فرمانروایی میکند؛ نقص انسان بودن…”

روزبه انصاری، شهاب حیدری، مصطفی دهقانی اشک، سپنتا سکوتی، مهرنوش مسعودیان، بهار موسوی، کوشا نشتایی، مجید وهابی، مصطفی ملک مکان و مجتبی فلاحی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: مدیر تولید: مهرداد پارسا، دستیار کارگردان: رمیصا صمدی، طراح گرافیک و تیزر: سجاد حسینی، صدا و تصویر: امین لطفی، غلامرضا یزدانی، تلفیق، ترکیب و تنظیم موسیقی: مجتبی فلاحی، مشاور طراحی صحنه و لباس: سمانه احمدی مطلق، مدیر صحنه: سارا روزی طلب، منشی صحنه: شیما ملکی، مدیر تبلیغات: مریم شریعتی، رسانه و تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک

نمایش «شنگن» تا پایان بهمن ماه هرشب به جز شنبه ها ساعت ٢٠:١٥ در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − 3 =