کد خبر : 207709
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
-

عرصه کار در دستگاه‌ها باید خدمت به مردم باشد

عرصه کار در دستگاه‌ها باید خدمت به مردم باشد

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله علی معلمی در اولین دوره جشنواره سراسری اسوه استان مازندران در مسجد صاحب الزمان (عج) سورک با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب یک شبه پیروز نشد و از سال ۴۱ با ایمان، استقامت و روشنگری امام (ره) به پیروزی رسید. وی بیان کرد: روشنگری و استقامت امام

به گزارش قائم آنلاین،  آیت الله علی معلمی در اولین دوره جشنواره سراسری اسوه استان مازندران در مسجد صاحب الزمان (عج) سورک با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب یک شبه پیروز نشد و از سال ۴۱ با ایمان، استقامت و روشنگری امام (ره) به پیروزی رسید.

وی بیان کرد: روشنگری و استقامت امام (ره) موجی را در کشور ایجاد کرد که باعث پیروزی انقلاب شد و این پیروزی برای ملت یک فرصت به‌وجود آورد تا ایران را ایرانی مدیریت کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر مدیری بد عمل کند دشمن آن را به پای انقلاب و رهبری می‌نویسید، افزود: حکومت اسلامی در ایران شکل گرفت اما برای اجرایی شدن آن باید طبق قانون و پیرو رهنمودهای ولایت فقیه حرکت کرد.

معلمی با تاکید بر اینکه دشمن از اقتدار نیروی مسلح ما می‌ترسد، گفت: اگر سردار سلیمانی ده سال در عراق کار می‌کرد تا مردم عراق یک راهپیمایی این چنینی راه بیندازند نمی‌توانست موفق شود ولی به برکت شهادت سردار و ابومهندس این کار اتفاق افتاد و مقاومت اوج گرفت.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی امروز کشور، خاطرنشان کرد: برای عبور از جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته رهبر انقلاب چند سال است که موضوع اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده اما اراده‌ای برای اجرای آن نبوده است.

امام جمعه قائم‌شهر تاکید کرد: اگر همان اندازه که در نیروهای مسلح ما ولایت‌پذیری وجود دارد در میان مسئولان ما وجود داشت هم‌راستا با نیروهای مسلح پیش می‌رفتند.

معلمی با بیان اینکه عرصه کار در دستگاه‌ها باید عرصه خدمت به ملت باشد، اظهار کرد: دشمن قصد دارد ماهیت انقلاب را وارونه نشان دهد اما اگر واقعیت ماهیت انقلاب را می‌خواهید وصیت نامه امام (ره) را بخوانید.

وی افزود: امروز در گام دوم انقلاب، توجه رهبری به نسل جوان انقلابی پای کار است و مردم در تشکیل مجلس و دولت به آن توجه داشته باشند.

سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم، گفت: انتظاری که از پایگاه‌های مقاومت است به گفته فرمانده کل سپاه، همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بابایی تصریح کرد: سپاه هر جا و در هر زمینه‌ای در کشور کم‌کاری و نیاز به کمک بود وارد عرصه شد و همچنان در حال کمک است.

وی با بیان اینکه مردم در مراسم بدرقه سردار سلیمانی نشان دادند که اهل جناح و حزب نیستند، خاطرنشان کرد: دولت‌های ما همراه مردم نیستند و در موضوعات، سیاسی فکر می‌کنند که باعث شده کشور موفقیت‌های لازم را کسب نکند.

بابایی با تاکید بر اینکه در چله اول انقلاب نگاه انقلابی کمرنگ شد و استفاده از نیروهای انقلابی به محاق رفت، افزود: در چله دوم انقلاب باید زمینه را برای حضور گسترده نیروهای جوان انقلابی فراهم کرد.

در پایان این مراسم به سه پایگاه مقاومت برتر استان در این جشنواره هدایایی اهدا شد که دو پایگاه شهدا سورک و حضرت سکینه(س) دارابکلا از میاندورود جزو سه پایگاه برتر بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − هجده =