کد خبر : 207719
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵
-

صدور بیش از ۴ هزار کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه در میاندورود

صدور بیش از ۴ هزار کارت ملی هوشمند و شناسنامه مکانیزه در میاندورود

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاکویی در گفت‌وگو ، با اشاره باطل شدن کارت ملی قدیمی، اظهار کرد: برای دریافت خدمات اداری یا باید رسید درخواست کارت ملی هوشمند یا کارت هوشمند داشته باشند. وی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۹۳ مورد درخواست صدور کارت ملی هوشمند ثبت شده است

به گزارش قائم آنلاین، حسین کاکویی در گفت‌وگو ، با اشاره باطل شدن کارت ملی قدیمی، اظهار کرد: برای دریافت خدمات اداری یا باید رسید درخواست کارت ملی هوشمند یا کارت هوشمند داشته باشند.

وی بیان کرد: در ۹ ماهه سال جاری دو هزار و ۹۳ مورد درخواست صدور کارت ملی هوشمند ثبت شده است و ۵۱۷ کارت هوشمند تحول داده شد و انتظار داریم مردم برای ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند هر چه سریع‌تر اقدام کرده و به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

رئیس ثبت‌احوال میاندورود تعداد صدور شناسنامه مکانیزه درهمین مدت را دو هزار و ۲۲۳ مورد بیان کرد و گفت: در همین مدت ۲۱۸ مورد شناسنامه المثنی صادر شده است.

کاکویی از ثبت ۴۲۱ ولادت در ۹ ماهه سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در این مدت ۱۴۷ وفات به ثبت رسیده است که به‌دلیل نداشتن بیمارستان بعضی از آنها در شهرهای هم‌جوار به ثبت می‌رسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۱۴۰ ازدواج در شهرستان در ۹ ماهه سال جاری ثبت شده است که به نسبت سال گذشته بیش از هشت درصد کاهش پیدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + 20 =