کد خبر : 207721
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

تولد سه قلوهای «ازدواج حرم تا حرم» در ایام دهه فجر

تولد سه قلوهای «ازدواج حرم تا حرم» در ایام دهه فجر

به گزارش قائم آنلاین، زوج جوان مازندرانی که تیر ماه سال ۹۵ با مهریه آب و قرآن در جوار حرم رضوی به ازدواج هم در آمده بودند و در ماه پایانی سال ۹۵ با حضور در کربلای معلی مراسم عروسی خود را در بین‌الحرمین برگزار کردند. آقای محمد نادری از اهالی شهرستان میاندورود و خانم

به گزارش قائم آنلاین، زوج جوان مازندرانی که تیر ماه سال ۹۵ با مهریه آب و قرآن در جوار حرم رضوی به ازدواج هم در آمده بودند و در ماه پایانی سال ۹۵ با حضور در کربلای معلی مراسم عروسی خود را در بین‌الحرمین برگزار کردند.

آقای محمد نادری از اهالی شهرستان میاندورود و خانم حامدی از شهرستان جویبار زوج خوشبختی بودند که در جوار حرم امام رضا(ع) زندگی زناشویی خود را به نیت حضرت زهرا(س) با مهریه آب و قران آغاز کردند و در همان سال در بین‌الحرمین مراسم عروسی خود را برگزار کردند.


این زوج مازندرانی حال بعد از سه سال در ۱۲ بهمن سالروز ورود حضرت امام (ره) به کشور صاحب سه فرزند به نام‌های محمد جواد، محمد مهدی و امینه زهرا شدند.

پدر خانواده که از کارکنان شرکت هواپیمایی ماهان است در این باره، اظهار کرد: با توجه به اینکه لذت هدیه‌های آسمانی توصیف شدنی نیست و نهایت شادمانی و خوشحالی را در پی‌دارد اما این شادمانی و خوشحالی خو را در این روز مقدس، مدیون خون شهدا، شهدای مدافع حرم علی‌الخصوص شهید والامقام سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی دانسته و از خداوند منان خواستاریم عنایتی فرماید تا بتوانیم فرزندان مان را ادامه دهنده سردار دل‌ها شهید سلیمانی تربیت کنیم.

مادر سه قلوهای تازه متول شده نیز گفت: با اینکه شادمانیم اما مدیون خانواده معظم و معزز حاج قاسم عزیز هستیم و دل ما در نبود این شهید خدایی تا زنده‌ایم غمناک خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 4 =