کد خبر : 207735
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۵
-

برخی در فدراسیون جانبدارانه عمل می‌کنند

برخی در فدراسیون جانبدارانه عمل می‌کنند

به گزارش قائم آنلاین، علی رضایی، مسئول کمیته فنی رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی در مورد استعفای خود از این کمیته به ایسنا گفت: با شرایطی که پیش آمده دیگر با فدراسیون دوومیدانی همکاری ندارم و امیدوارم که با تغییر رویکردها، اتفاقات خوبی برای دوومیدانی و رده‌های پایه بیفتد. او در مورد دلایل استعفای خود گفت:

به گزارش قائم آنلاین، علی رضایی، مسئول کمیته فنی رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی در مورد استعفای خود از این کمیته به ایسنا گفت: با شرایطی که پیش آمده دیگر با فدراسیون دوومیدانی همکاری ندارم و امیدوارم که با تغییر رویکردها، اتفاقات خوبی برای دوومیدانی و رده‌های پایه بیفتد.

او در مورد دلایل استعفای خود گفت: عدم رعایت رفتار سازمانی توسط پژمان معتمدی( سرپرست دبیری فدراسیون)، دخالت مستقیم و غیرمستقیم در کمیته رده‌های پایه، تشکیل جلسه تیم‌های ملی و تصمیم‌گیری در مورد رده‌های پایه بدون حضور من دلایل عمده ی استعفایم است.

رضایی در ادامه بیان کرد: از آقای عرب(سرپرست فدراسیون دوومیدانی) تشکر می‌کنم که سعی دارد به فدراسیون آرامش بدهد تا انتخابات سالمی برگزار شود اما متاسفانه افرادی که با اصرار وارد فدراسیون شده‌اند، حرکاتی انجام می‌دهند که سمت و سوی خاصی دارد و جانبدارانه است. امروز(سه شنبه) جلسه سازمان تیم‌های ملی تشکیل و در مورد اردوی تیم‌های ملی و حضور افراد در اردوها تصمیم‌گیری شده است اما از من که شخص اول کمیته فنی رده‌های پایه هستم هیچ دعوتی به عمل نیامد که این نشان دهنده کارشکنی است.

او در مورد دعوت ورزشکاران به اردوی رده‌های پایه بدون هماهنگی با مسئول کمیته فنی این رده‌ها بیان کرد: سازمان تیم‌های ملی افرادی را بدون هماهنگی با من به اردوی تیم ملی دعوت کرده است که بسیار بی‌کیفیت هستند به گونه‌ای که تمام روسای هیات‌ها به این افراد اعتراض دارند. قرار بود ۹ اسفند رکوردگیری مرحله چهارم تیم ملی انجام شود تا مقداری ریزش داشته باشیم و به ورزشکارانی که واقعا شایستگی دارند، کمک کنیم اما با برگزاری این جلسه خط فکری خود را که گویا نگهداری و حتی اعزام برخی افراد است، نشان دادند.

او در این مورد افزود: دبیر فدراسیون باید هماهنگ می‌کرد که من در جلسه باشم و اگر قرار بود تصمیمی گرفته شود باید من را هم متقاعد می‌کردند تا با خرد جمعی پیش برویم اما این اتفاق نیفتاد. چهار سال است که در کمیته رده‌های پایه فعالیت می‌کنم و نتایج مختلفی چون ۵ مدال مسابقات نوجوانان آسیا، ۵ مدال جوانان آسیا، ۳ مدال و ۳ ورودی المپیک نوجوانان را ثبت کرده‌ایم اما برنامه‌های کمیته را هم تغییر دادند.

رضایی در ادامه بیان کرد: در سازمان تیم‌های ملی مصوباتی در مورد رده‌های پایه داشتیم و من بر اساس آنها پیش می‌رفتم اما با تغییر برخی افراد در فدراسیون این برنامه‌ها رنگ باخته‌اند و اهداف تغییر کرده‌اند.

مسئول کمیته فنی مسابقات در مورد جام فجر گفت: از سرپرست دبیری فدراسیون به واسطه برگزاری مسابقات جام فجر انتقاد دارم؛ قرار بود تیم ملی جوانان را در این مسابقات شرکت دهیم که این‌کار انجام شد. تعدای از این ورزشکاران تهرانی بودند که گفتند این افراد به خانه خود بروند و موقع مسابقات بیایند در حالی که هتل گرفته بودیم. خانواده این ورزشکاران انتظار داشتند وقتی اسم فرزندشان در تیم‌ملی است، حین مسابقات هم کنار سایر ملی‌پوشان باشد، در واقع این نوعی بی‌احترامی به ورزشکاران بود. به همین دلیل نامه‌ای به آقای عرب نوشتم و آقای معتمدی هم این اشتباه را قبول کرد.

رضایی در ادامه بیان کرد: اصرار داشتم که یک دست لباس تیم ملی به ملی‌پوشان بدهیم تا در مسابقات بین المللی نشان دهیم این افراد ملی‌پوش هستند اما این اتفاق نیفتاد. در نهایت همه این موارد دست به دست هم داد تا نتوانم ادامه کار بدهم و فردا(چهارشنبه) استعفای خود را به فدراسیون می‌دهم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + 9 =