کد خبر : 207711
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
-

افزایش قیمت پیاز و موز در بازار مازندران

افزایش قیمت پیاز و موز در بازار مازندران

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: در روزهای اخیر شاید بیشترین نوسانات قیمتی در میادین میوه و تره‌بار استان به دو میوه پیاز و موز برگردد. وی افزود: در حال حاضر، قیمت هر کیلو پیاز ۵ هزار و ۵۰۰ و هر کیلو

به گزارش قائم آنلاین، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین وضعیت بازار میوه و تره‌بار اظهار کرد: در روزهای اخیر شاید بیشترین نوسانات قیمتی در میادین میوه و تره‌بار استان به دو میوه پیاز و موز برگردد.

وی افزود: در حال حاضر، قیمت هر کیلو پیاز ۵ هزار و ۵۰۰ و هر کیلو موز هم ۱۵ هزار تومان است که به نسبت هفته‌های گذشته افزایش داشته است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران خاطرنشان کرد: در سایر اراقام میوه و تره‌بار تعادل در قیمت‌ها برقرار است و به لحاظ تامین میوه نیز هیچگونه مشکلی نداریم.

به گفته فخرآوران، قیمت امروز هر کیلو گوجه ۳۰۰۰ تومان، خیار ۴۰۰۰ تومان، لیمو ترش ۱۲۰۰۰ تومان، هلو و شلیل کیلویی ۵۰۰۰ تومان، کیوی ۶۰۰۰ تومان، بادمجان ۲۰۰۰ تومان، سیب زمینی ۲۵۰۰ تومان و پرتقال ۳۰۰۰ تومان است.

رئیس مسدان میوه و تره‌بار مرکز مازندران متذکر شد: به دلیل کاهش پرتقال سردرختی و کم شدن خرید و فروش، میدام میوه و تره بار، جمعه‌ها تعطیل است.

فخرآوران در خصوص آخرین وضعیت ساخت‌وساز پروژه میدان میوه و تره‌بار جدید مرکز استان در اتوبان ساری-قائم‌شهر تصریح کرد:  با فروش بخشی از منابع میدان قبلی، بخشی از منابع مالی مورد نیاز را تامین کردیم و برای ادامه پروژه در اختیار پیمانکار قرار دادیم.

وی بیان کرد: تاکنون نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه هزینه شده است و با توجه به نوسانات ارزی و افزایش قیمت مصالح مورد نیاز، چیزی نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان دیگر هزینه لازم است تا این پروژه به اتمام و در نهایت بهره‌برداری برسد.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مرکز مازندران در خصوص زمان اتمام پروژه میدان بار جدید ساری اعلام کرد: پیمانکار پروژه به فرماندار ساری قول ۱۵ اسفند امسال را داد اما نظرم این است که این پروژه با یکی-دو ماه تاخیر و در اردیبهشت‌ماه سال آینده به اتمام برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =