کد خبر : 207717
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
-

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر از عصر امروز در ساری

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر از عصر امروز در ساری

به گزارش قائم آنلاین، ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر بسته‌های اکران مربوط به هر استان را از بین ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ این جشنواره انتخاب و به استان‌ها ارائه کرد که این فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در سینما سپهر ساری روی پرده می‌رود. بر این اساس، امسال نیز مانند سال گذشته، ۱۳

به گزارش قائم آنلاین، ستاد برگزاری جشنواره فیلم فجر بسته‌های اکران مربوط به هر استان را از بین ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ این جشنواره انتخاب و به استان‌ها ارائه کرد که این فیلم‌ها از ۱۵ تا ۲۱ بهمن در سینما سپهر ساری روی پرده می‌رود.

بر این اساس، امسال نیز مانند سال گذشته، ۱۳ فیلم از بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در مازندران اکران می‌شود و سینما سپهر ساری میزبان علاقمندان عرصه هنر هفتم است.

بنا بر اعلام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، در این سینما هر روز ۴ فیلم روی پرده می‌رود که یک اکران مربوط به نوبت صبح و بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» و ۳ اکران هم مربوط به بخش سودای سیمرغ و بعدازظهرها انجام می‌شود. اکران نخست از عصر امروز ۱۵ بهمن‌ماه، در نوبت‌های عصر ساعت ۱۶، اکران دوم ۱۸:۳۰ و اکران سوم نیز ساعت ۲۱ آغاز خواهد شد.

بر همین اساس، در  روز نخست جشنواره یعنی از ساعاتی دیگر، اکران اول و سوم به فیلم‌ «پوست» به کارگردانی مشترک بهمن ارک و بهرام ارک، اختصاص دارد و «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت فیلم دومین اکران است.

پنج فیلم قطارآن شب،۲۳ نفر، کاتی و ستاره، منطقه پرواز ممنوع و تورنادو در روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه، راس ساعت ۱۰ صبح به‌صورت رایگان اکران خواهند شد.
نخستین اکران بخش «سیمرغ و پروانه‌ها» در سینما سپهر مربوط به فیلم «قطار آن شب» ساخته حمیدرضا قطبی بود که طبق برنامه صبح امروز سه‌شنبه ۱۵ بهمن روی پرده رفت.

گفتنی است در بسته اکران فیلم‌ها برای مازندران، نام آثار مطرحی وجود دارد که از نگاه مخاطبان احتمال استقبال عمومی از آن‌ها بالاست و می‌توانند در جشنواره بدرخشند. همچنین یکی از درخواست‌های سینمادوستان مازندرانی در دوره‌ اخیر، اکران فیلم‌های «محمدحسینی مهدویان» فیلمساز مازندرانی در استان خودش بود که امسال نیز مانند پارسال این موضوع محقق شده است.

بنا بر آنچه اعلام شده است امسال قیمت بلیط‌ها افزایش نیافته و مانند سال گذشته ۱۵ هزار تومان در نظر گرفته شده است که مخاطبان می‌توانند از گیشه سینما سپهر و به صورت اینترنتی از سایت ایران کنسرت www.iranconcert.com تهیه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 + هفده =