کد خبر : 207483
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۲۰
-

چرا چشم ها خسته می شوند؟

چرا چشم ها خسته می شوند؟

به گزارش قائم آنلاین، حیدر سیاتیری چشم پزشک در خصوص علل خستگی چشم توضیح داد: خستگی چشم از جمله مشکلاتی است که تقریباً در همین سنین و در مشاغل مختلف مشاهده می شود. وی با بیان اینکه شایع ترین بروز این موضوع استفاده بیش از حد از لوازم الکترونیک، مصرف برخی از داروها و آلودگی

به گزارش قائم آنلاین، حیدر سیاتیری چشم پزشک در خصوص علل خستگی چشم توضیح داد: خستگی چشم از جمله مشکلاتی است که تقریباً در همین سنین و در مشاغل مختلف مشاهده می شود.
وی با بیان اینکه شایع ترین بروز این موضوع استفاده بیش از حد از لوازم الکترونیک، مصرف برخی از داروها و آلودگی هوا است، تأکید کرد: باید توجه داشته باشیم که افرادی که در محیط های دارای آلودگی کار می کنند، بیشتر در معرض این عارضه قرار دارند.
این چشم پزشک گفت: افزایش سن نیز نقش بسزایی در کاهش اشک چشم و خستگی چشم ها دارد، در واقع باید تغییرات سنی را هم درنظر داشته باشیم، اما به طورکلی، مصرف زیاد مایعات و استفاده از اشک مصنوعی در این مواقع می تواند باعث دید بهتر افراد شود.
سیاتیری در پایان توصیه کرد: رعایت بهداشت چشم ها از جمله مواردی است که برای پیشگیری از این عارضه مدنظر قرار گیرد و ما معمولا توصیه می کنیم افراد شب هنگام و قبل از خواب با شست وشوی پلک ها با شامپوی بچه و آب گرم آلودگی چشم را برطرف کنند تا در طول روز گرفتار این مشکلات نشوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × یک =