کد خبر : 207586
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۰
-

صدور پروانه فعالیت دفاتر کارگزاری‌های شهرستانی بیمه روستایی در مازندران

صدور پروانه فعالیت دفاتر کارگزاری‌های شهرستانی بیمه روستایی در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیمی در گفت و گو ، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای اولین بار در طول تاریخ بیمه روستایی، پروانه فعالیت دفاتر کارگزاری های شهرستانی بیمه روستایی و عشایر در مازندران صادر شد. وی با بیان اینکه

به گزارش قائم آنلاین، محمد ابراهیمی در گفت و گو ، گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای اولین بار در طول تاریخ بیمه روستایی، پروانه فعالیت دفاتر کارگزاری های شهرستانی بیمه روستایی و عشایر در مازندران صادر شد.

وی با بیان اینکه زیر پوشش قرار گرفتن افراد فاقد بیمه روستاییان از طریق کارگزاری صورت می‌گیرد افزود: سیاست ما حمایت، تشویق و تقویت کارگزاری‌های است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با بیان اینکه ساختار صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بر فعالیت کارگزاران استوار است، گفت: تقویت کارگزاری‌ها از اولویت‌هاست زیرا دفاتر کارگزاری‌ها به عنوان ابزار موفقیت، پایه و رکن صندوق هستند.

این مسئول ادامه داد: طبق اصل قانون اساسی، سازمان هایی برای خدمات بیمه ای به مردم تشکیل شده که بیمه روستاییان و عشایر از جمله آن‌ها است و مازندرانی‌ها باید در بهره‌مندی از خدمات بیمه‌ای در خط مقدم قرار گیرند.

ابراهیمی با اشاره به حمایت مسئولان از بیمه اجتماعی روستایی تصریح کرد: نیاز است در زمینه جذب همه جامعه هدف برنامه‌ریزی کنیم.

وی ادامه داد: رویکرد این بیمه ارائه خدمات بیمه اجتماعی بلند مدت به کشاورزان، روستائیان و عشایر در بخش‌های مستمری بازنشستگی، از کارافتادگی و فوت‌شدگان است.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر مازندران با اشاره به اینکه این بیمه داری هشت سطح است گفت: افراد می‌توانند با انتخاب هرکدام از این سطوح درآمدی، از ۲۷۰ تا ۶۶۰ هزار تومان در سال حق بیمه بپردازند.

ابراهیمی هدف صندوق را پوشش کامل روستاییان و عشایر جامعه هدف در استان و کشور دانست و افزود: در این راستا اطلاع رسانی خانه به خانه جامعه هدف در کنار استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در برنامه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 13 =