کد خبر : 207395
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
-

سفر پسا بریگزیت ماکرون به لندن در ژوئن

سفر پسا بریگزیت ماکرون به لندن در ژوئن

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه در نامه‌ای برای “دوستان انگلیسی” که شنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، نوشت: من در ژوئن به لندن می‌روم تا بالاترین نشان کشورم را که نشان افتخار است برای ادای احترام به شجاعت بزرگ تمامی یک کشور و مردم در

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ، امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه در نامه‌ای برای “دوستان انگلیسی” که شنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، نوشت: من در ژوئن به لندن می‌روم تا بالاترین نشان کشورم را که نشان افتخار است برای ادای احترام به شجاعت بزرگ تمامی یک کشور و مردم در جریان جنگ دوم جهانی اعطا کنم.

انگلیس پس از نیم قرن عضویت در اتحادیه اروپا از این اتحادیه خارج شد و ماکرون تاکید کرد که بریگزیت “روابط نزدیک تاریخی بین دو متحد دیرینه” را از بین نمی‌برد و تاکید کرد که انگلیس همچنان دوست مردم فرانسه است.

وی در این نامه نوشته است: دوستان عزیز انگلیسی من، شما از اتحادیه اروپا خارج می‌شوید اما شما از اروپا خارج نمی‌شوید. کانال مانش هرگز نتوانسته سرنوشت ما را از هم جدا کند. بریگزیت هم نخواهد توانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − سیزده =