کد خبر : 207236
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
-

یزدانی: تمرین انفرادی و بدون اطلاع پزشکان باعث تشدید مصدومیتم شد

یزدانی: تمرین انفرادی و بدون اطلاع پزشکان باعث تشدید مصدومیتم شد

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش یزدانی بعد از برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان درباره مصدومیتش گفت: تاکنون نتوانستم با هواداران صحبت کنم و بگویم که چرا مصدومیت یک ماهه من سه ماهه شده است. من تا حالا مصدومیت جدی نداشتم و باور نمی‌کردم. در زمانی مصدوم شدم که سرمربی، مدیرعامل و سرپرست نداشتیم و

به گزارش قائم آنلاین، سیاوش یزدانی بعد از برتری استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان درباره مصدومیتش گفت: تاکنون نتوانستم با هواداران صحبت کنم و بگویم که چرا مصدومیت یک ماهه من سه ماهه شده است. من تا حالا مصدومیت جدی نداشتم و باور نمی‌کردم. در زمانی مصدوم شدم که سرمربی، مدیرعامل و سرپرست نداشتیم و یک بازی مهم در جام حذفی با سپاهان داشتیم. دوست داشتم با مصدومیت هم بازی کنم چون بازی سرنوشت ساز بود.

وی با بیان اینکه بدون اجازه پزشکان و به صورت انفرادی تمریناتش را برای دیدار با سپاهان ادامه داده است، افزود: متاسفانه مصدومیتم تشدید شد و بازی با سپاهان هم لغو شد. خودم اشتباه کردم و از هواداران معذرت خواهی می‌کنم. دوست داشتم به تیم در شرایط سخت کمک کنم. از هواداران، باشگاه و هم تیمی‌های خودم عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم به تیم کمک کنم. مصدومیتم بهتر شده و از فردا سر تمرین می‌روم.

بازیکن استقلال در واکنش به این سوال که آیا به داربی می‌رسد، تاکید کرد متاسفانه سه ماه است که تمرین نکردم و حتی ندویده‌ام. فکر می‌کنم از نظر جسمانی بدنم عقب است و باید دید نظر کادرفنی چیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 5 =