کد خبر : 207142
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵
-

ملت ایران نخواهد گذاشت بار دیگر پای استکبار به کشور باز شود

ملت ایران نخواهد گذاشت بار دیگر پای استکبار به کشور باز شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی در مراسم زنگ انقلاب در شهرستان جویبار گفت: مقام عظمای ولایت در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون بخشی از آیه وذَکِرهُم بِایامُ الله اشاراتی داشتند این آیه پیرامون قوم حضرت موسی و نجات مردم از دست طاغوت زمان بود. وی با بیان اینکه شاه دست نشانده طاغوت بزرگ‌تر بود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام قنبرعلی بهرامی در مراسم زنگ انقلاب در شهرستان جویبار گفت: مقام عظمای ولایت در خطبه‌های نماز جمعه پیرامون بخشی از آیه وذَکِرهُم بِایامُ الله اشاراتی داشتند این آیه پیرامون قوم حضرت موسی و نجات مردم از دست طاغوت زمان بود.

وی با بیان اینکه شاه دست نشانده طاغوت بزرگ‌تر بود افزود: مردم ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) دست طاغوت زمان یعنی استکبار جهانی غرب به سرکردگی آمریکا که شاه ملعون ایران هم دست نشانده او بود را کشورمان اخراج کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی جویبار تصریح کرد: ملت قوی و آزاده ایران، هم آمریکا و هم دست نشانده‌های آن‌ها را از کشور بیرون راندند و عزت، آزادی و استقلال را به ایران با محوریت حکومت اسلامی برگرداند.

بهرامی بیان کرد: اینکه حضرت آقا به آن آیه شریفه اشاره می‌کند این است که آن روزها را به‌یاد بیاورید، به همدیگر متذکر شویم که عده‌ای خواستن مجدداً ما را به همان زمان برگردانند یعنی دوباره دست استکبار را به ایران باز کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی با برجام و گاهی با FETF، اما ملت ایران با عزت و باشرف هستند و هرگز به چنین مسئولانی اجازه نخواهند داد تن به خواسته‌های استکبار دهند زیرا ما برای رسیدن به این عزت شهدای زیادی دادیم و هرگز از خون آن‌ها نمی‌گذریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 − 7 =