کد خبر : 207148
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
-

لغو پروازهای ویتنام به چین، تایوان و هنک‌گنک

لغو پروازهای ویتنام به چین، تایوان و هنک‌گنک

به گزارش قائم آنلاین، طبق گزارش رویترز، ویتنام ایرلاین نیز اعلام کرد که به دنبال شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده ویروس کرونا ، پرواز هواپیماهای خود به چین، هنگ کنگ و تایوان را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است. با اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از ایرلاین های

به گزارش قائم آنلاین، طبق گزارش رویترز، ویتنام ایرلاین نیز اعلام کرد که به دنبال شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده ویروس کرونا ، پرواز هواپیماهای خود به چین، هنگ کنگ و تایوان را لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده است.

با اعلام وضعیت اضطراری از سوی سازمان بهداشت جهانی، بسیاری از ایرلاین های جهان پرواز هواپیماهای خود به مبدا و مقصد چین را موقتا لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند. بسیاری از کشورهای جهان نیز به منظور مقابله با شیوع گسترده این ویروس خطرناک، کارخانه و فروشگاههای خود در چین را تعطیل و کارکنان و پرسنل خود را از سفر به این کشور و نواحی شرق آسیا منع کرده‌اند.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده، ویروس خطرناک و کشنده کرونا تاکنون جان ۲۵۹ نفر را گرفته و بالغ بر ۱۲ هزار نفر را نیز در چین و ۱۹ کشور دیگر به خود مبتلا کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

6 + نوزده =