کد خبر : 207140
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
-

زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قائم آنلاین، حسین زادگان گفت: پسماند یکی از مشکلات اساسی در استان مازندران است که مورد توجه جدی قرار نگرفته و انتظار می‌رود دولت برای رفع این مشکل اهتمام بیشتری صورت دهد، در همین راستا زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد. وی با بیان اینکه در سال جاری دولت حدود

به گزارش قائم آنلاین، حسین زادگان گفت: پسماند یکی از مشکلات اساسی در استان مازندران است که مورد توجه جدی قرار نگرفته و انتظار می‌رود دولت برای رفع این مشکل اهتمام بیشتری صورت دهد، در همین راستا زباله‌سوز نوشهر در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه در سال جاری دولت حدود یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال برای رفع معضل پسماند در استان مازندران اعتبار تخصیص داده است که می‌تواند بخشی از مشکلات این بخش را رفع کند، خاطرنشان کرد: : استان مازندران با وجود داشتن نوار ساحلی طولانی و مستعد تا کنون از مزیت اقتصادی و تجاری سواحل و اقتصاد دریا استفاده خوبی نکرده که برای جذب سرمایه‌گذاری و بهره‌گیری بیشتر با تصویب هیئت دولت برای منطقه آزاد اقتصادی در سه منطقه در سواحل و طرح ساخت اسکله در دستور کار قرار گرفت.

حسین‌زادگان با اشاره به آزادسازی ۸۵درصد از سواحل مازندران، یادآور شد: توجه به قابلیت‌های تجاری سواحل مازندران و سرمایه‌گذاری دولتی حوزه زیرساختی در این سواحل می‌تواند جایگزین خوبی برای مکران باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 20 =