کد خبر : 207226
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵
-

رونمایی از ۳ محصول فناورانه دانشگاه علوم بهزیستی

رونمایی از ۳ محصول فناورانه دانشگاه علوم بهزیستی

به گزارش قائم آنلاین، جشن روز ” فناوری “، با رونمایی از سه محصول فناورانه محققان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روز دوشنبه، ۱۴ بهمن ماه جاری با حضور مسئولان وزارت بهداشت، ریاست و مسئولان بخش تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، محققان و فناوران این دانشگاه برگزار می‌شود. این مراسم برای

به گزارش قائم آنلاین، جشن روز ” فناوری “، با رونمایی از سه محصول فناورانه محققان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در روز دوشنبه، ۱۴ بهمن ماه جاری با حضور مسئولان وزارت بهداشت، ریاست و مسئولان بخش تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، محققان و فناوران این دانشگاه برگزار می‌شود.

این مراسم برای نخستین بار و با هدف تقدیر از فناوران و محققان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، مشاور وزیر بهداشت در امور توانبخشی، ریاست و معاونان دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در این مراسم حضور خواهند داشت، ضمن آنکه اساتید، دانشجویان و صاحبان شرکت های فناور برتر نیز در این مراسم شرکت می‌کنند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم بهزیستی، اساتید و اعضای هیات علمی شرکت کننده در این رویداد، از امتیاز نشست‌های هم‌اندیشی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه برخوردار خواهند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 4 =