کد خبر : 207218
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۵
-

تشکیل ۵۶ باشگاه کتاب در آمل

تشکیل ۵۶ باشگاه کتاب در آمل

به گزارش قائم آنلاین، امیر امیرنیا در گفت وگو ، با اشاره به اینکه رتبه اول در طرح پایش فعالیتهای فرهنگی و هنری استان را کسب کردیم، اظهار کرد: این مرهون تلاش همه ارگان ها و نهادهای بود و در راس آن فرمانداری که جای تشکر دارد. وی با بیان اینکه ۵۶ باشگاه کتاب در

به گزارش قائم آنلاین، امیر امیرنیا در گفت وگو ، با اشاره به اینکه رتبه اول در طرح پایش فعالیتهای فرهنگی و هنری استان را کسب کردیم، اظهار کرد: این مرهون تلاش همه ارگان ها و نهادهای بود و در راس آن فرمانداری که جای تشکر دارد.

وی با بیان اینکه ۵۶ باشگاه کتاب در آمل تشکیل شد، عنوان کرد: با این امتیاز به مرحله بعدی راه یافتیم و با این شرایط پیش برویم در ماههای آینده در راس کشور قرار خواهیم گرفت.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: ۱۲۰ کاروان کتاب ثبت کردیم که برای بهترین باشگاه کتاب در کشور یک میلیارد و برای بهترین باشگاه کتاب همین مقدار جایزه مالی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: وزارت خانه فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کند در این زمینه ها بیش از پیش سرمایه گذاری می‌کند.

امیرنیا آمل را در عرصه های هنری در جایگاه خوبی خواند و تاکید کرد: گروههای تئاتر و موسیقی توانستند به جشنواره فجر وارد شوند و در زمینه مد و لباس هم توانستیم فعایت های خوبی داشته باشیم‌.

وی از میزبانی  آمل در امتحانات قرآنی کشور خبر داد و بیان کرد: این امتحانات با حضور  ۲۰۸ نفر در ۳۳۷ امتحان خواهد بود که از شهرستان های اطراف هستند.

امیرنیا افزود: در این آزمون به قبول شدگان مدرک اهدا خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − سه =