کد خبر : 207230
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۵
-

ترس استقلالی‌ها برای تکرار خاطرات بد

ترس استقلالی‌ها برای تکرار خاطرات بد

به گزارش قائم آنلاین، استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز (شنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک شاگردان مجیدی به پایان رسید. حواشی نیمه دوم به شرح زیر است: حدود ۱۱ هزار هوادار برای تماشای دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان به ورزشگاه

به گزارش قائم آنلاین، استقلال و نفت مسجد سلیمان امروز (شنبه) در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر یک شاگردان مجیدی به پایان رسید. حواشی نیمه دوم به شرح زیر است:

حدود ۱۱ هزار هوادار برای تماشای دیدار استقلال و نفت مسجد سلیمان به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

فرهاد مجیدی در بین دو نیمه دست به دو تغییر زد و وریا غفوری و مسعود ریگی را به جای دشتی و زکی‌پور به میدان فرستاد. عملکرد دشتی و زکی‌پور حتی با وجود این که زکی‌پور پاس گل هم داده بود، از نظر تماشاگران قابل قبول نبود. نکته مهم درباره این دو تعویض، تاثیر آن‌ها روی گل دوم استقلال بود که وریا غفوری شروع کننده حمله و ریگی دهنده پاس گل بود. ضمن این که مهدی قائدی، تعویض اول مجیدی هم توانست این گل را به ثمر برساند.

هواداران استقلال در این نیمه چند بار علیه تارتار شعار دادند.

استقلالی‌ها در دقایق تلف شده بازی بارها به داور اشاره کردند که بازی باید زودتر تمام شود تا تجربه بدشان در دقایق پایانی تکرار نشود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − چهار =