کد خبر : 207114
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۳۵
-

افزایش بی‌میلی برای خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی

افزایش بی‌میلی برای خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی

به گزارش قائم آنلاین، آمار منتشر شده رسمی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که نزدیک به چهل درصد جوانان صهیونیست از انجام خدمت سربازی در دوره اعزام اخیر امتناع کرده‌اند که در مقایسه با آمار گذشته، بی‌سابق است. روزنامه «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی امروز جمعه نوشت که آمار ارتش این رژیم بیانگر آن است که

به گزارش قائم آنلاین، آمار منتشر شده رسمی در فلسطین اشغالی نشان می‌دهد که نزدیک به چهل درصد جوانان صهیونیست از انجام خدمت سربازی در دوره اعزام اخیر امتناع کرده‌اند که در مقایسه با آمار گذشته، بی‌سابق است.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» رژیم صهیونیستی امروز جمعه نوشت که آمار ارتش این رژیم بیانگر آن است که ۳۳ درصد از پسران ساکن فلسطین اشغالی از رفتن به خدمت سربازی امتناع کرده یا به دلایل مختلفی به معافیت سربازی روی آورده‌اند که آمار دختران نیز ۴۴ درصد است که میانگین کلی آن‌ها ۳۹ درصد می‌شود. این آمار در سال ۲۰۱۵، ۳۴ درصد بوده است.

بر اساس این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی سلسله برنامه‌هایی را با هدف جلوگیری از فرار جوانان صهیونیست از خدمت سربازی ارائه کرده است که افزایش خدمات مالی بعد از پایان خدمت سربازی و کمک هزینه تحصیلی یکی از راه‌های ارتش این رژیم برای افزایش انگیزه بین جوانان برای پیوستن به ارتش است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی هفته گذشته نیز فاش کردند که میزان خودکشی در ارتش این رژیم طی سال گذشته افزایش یافته به گونه‌ای که سال ۲۰۱۹، ۱۲ سرباز صهیونیست دست به خودکشی زدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 11 =