کد خبر : 207214
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵
-

افتتاح ۸۶۶ پروژه دهه فجر در مازندران

افتتاح ۸۶۶ پروژه دهه فجر در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، احمد حسین‌زادگان در نشست خبری که بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت و همچنین در ادامه به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد. وی با بیان اینکه در پروژه‌های امسال، اصل را بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان قرار دادیم؛ افزود: بر همین مبنا، تعداد پروژه‌های کلنگ

به گزارش قائم آنلاین، احمد حسین‌زادگان در نشست خبری که بمناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، به تشریح برنامه‌های این ایام پرداخت و همچنین در ادامه به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

وی با بیان اینکه در پروژه‌های امسال، اصل را بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام استان قرار دادیم؛ افزود: بر همین مبنا، تعداد پروژه‌های کلنگ زنی نیز به نسبت سال قبل کمتر بوده تا ضمن جلوگیری از افزوده شدن بر پروژه‌های نیمه تمام در استان، تمرکز بر روی پروژه‌های نیمه کاره بیشتر شود.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: طی ایام‌الله دهه مبارک فجر، ۸۶۶ پروژه زیربنایی و عمرانی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۹۵۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول ادامه داد: ۴۶ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۴۴۹ میلیارد تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

حسین‌زادگان بیان کرد: ۷۲ طرح اشتغال‌زایی بخش تولید و صنعت نیز با اعتباری بالغ بر ۸۴۳ میلیارد تومان موجب اشتغال‌زایی برای ۸۷۰ نفر به صورت مستقیم شده است.

وی عنوان کرد: ۷۹۴ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۱۱۱ میلیارد تومان نی زدر حین اجرا برای ۵ هزار و ۱۷۰ نفر ایجاد اشتغال کرده است.

استاندار مازندران متذکر شد: به لحاظ کمی، شهرستان ساری با ۱۰۲ پروژه، آمل با ۸۹ و بابل با ۸۸ پروژه در رتبه‌های برتر در ایام‌الله دهه فجر قرار گرفتند.

این مسئول اضافه کرد: به لحاظ میزان اعتبار نیز بابلسر با ۴۰۵ میلیارد تومان، ساری با ۳۸۴ و آمل با ۱۵۳ میلیارد تومان بیشترین اعتبارات را به خود نخصیص دادند.

حسین‌زادگان اعلام کرد: در میان دستگاه‌های اجرایی نیز شرکت توزیع برق با ۱۲۱ پروژه قابل افتتاح در رتبه نخست و شرکت توزیع برق غرب استان با ۹۶ و جهاد کشاورزی با ۶۶ در رده‌های بعدی به لحاظ تعداد پروژه‌ها قرار گرفتند.

وی یادآور شد: به لحاظ اعتبار نیز صنعت‌ومعدن با اعتباری بالغ بر ۴۱۶ میلیارد تومان برای پروژه‌های در دست افتتاح طی این ایام در رتبه نخست و میراث فرهنگی با ۳۷۱ میلیارد و شرکت برق منطقه‌ای با ۳۰۶ میلیارد تومان در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

گفتنی است از مجموع پروژه‌های دهه فجر امسال در مازندران، ۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۷ میلیارد تومان مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری و ۳۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴۹ میلیارد تومان مربوط به طرح‌ها و پروژه‌های روستایی افتتاح خواهد شد.

شایان ذکر است تعداد پروژه‌های امسال با تعداد ۸۶۶ پروژه رشد ۱۰۰ پله‌ای در مقایسه با تعداد ۷۶۶ پروزه سال گذشته داشته است!

نکته قابل توجه در میان پروژه‌های قابل افتاح در دهه فجر امسال جای خالی پروژه‌های حوزه پسماند، حوزه‌های فرهنگی و بخش قرآنی و افتتاح پروژه‌های نیمه کاره چندین و چند ساله نظیر پروژه ورزشی ماهفروجک، تالار مرکزی ساری، رامسر و چالوس و ده‌ها نمونه دیگر بود.

بنا بر اظهارات حسین‌زادگان بنا است تا تعدادی از پروژه‌ها با حضور مقامات کشوری طی این ایام افتتاح شود که اخبار آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + دو =