کد خبر : 207198
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
-

آموزش تعمیرات ecu خودرو ۱۰۰% تضمینی و تخصصی در آموزشگاه فنی برق

آموزش تعمیرات ecu خودرو ۱۰۰% تضمینی و تخصصی در آموزشگاه فنی برق

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فنی برق، Ecu خودرو وظیفه کنترل بخش‌های مختلف خودرو را بر عهده داشته و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای خودرو می‌شود. با توجه به افزایش تعداد خودرو در کشور و حساس، پیچیده و تخصصی بودن تعمیرات ایسیو خودرو تعمیر این قطعه از بازار کار

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام فنی برق، Ecu خودرو وظیفه کنترل بخش‌های مختلف خودرو را بر عهده داشته و خراب شدن آن باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری برای خودرو می‌شود. با توجه به افزایش تعداد خودرو در کشور و حساس، پیچیده و تخصصی بودن تعمیرات ایسیو خودرو تعمیر این قطعه از بازار کار خوب و پردرآمدی در سال ۹۹ برخوردار است.

خوشبختانه در حال حاضر آموزشگاه‌های متعددی دوره آموزش تعمیرات ecu را برگزار می‌کنند. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌های تعمیرات ایسیو خودرو است که دوره تعمیرات ecu را به صورت کاملاً تخصصی و زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه‌ای برگزار می‌کند. آموزشگاه فنی برق هدف خود را از برگزاری دوره تعمیرات ایسیو و دیگر دوره‌های آموزشی تربیت کارآموزانی حرفه‌ای برای ورود به بازار کار فنی است. در ادامه به معرفی دوره تعمیرات ایسیو و دیگر رشته‌های پردرآمد فنی می‌پردازیم.

آموزش تعمیرات ecu خودرو شامل چه مباحثی می‌باشد؟

دوره آموزشی تعمیرات ecu خودرو یکی از دوره‌های پرطرفدار و کارآمد آموزشگاه فنی برق می‌باشد؛ زیرا همان‌طور که اشاره شد ایسیو یکی از مهم‌ترین قطعات خودرو بوده و بازار کار تعمیر ecu خودرو با توجه به تخصصی بودن آن خوب می‌باشد. در این دوره آموزشی کارآموزان ابتدا به صورت تخصصی با ایسیو خودرو، قطعات آن و مدارات ایسیوها آشنا شده سپس عیب‌یابی و تعمیر ایسیو انواع خودروها سایپا، پارس‌خودرو، پراید، ریو، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶، پرشیا، سمند، سریر، سورن، ۲۰۶SD، رانا و L۹۰ و غیره به صورت کاملاً تخصصی آموزش داده می‌شود.

درآمد تعمیر ecu چگونه است؟

همان‌طور که اشاره شد تعمیر ایسیو خودرو امری تخصصی و پیچیده می‌باشد که با توجه به افزایش روزشمار تعداد خودرو می‌توان گفت درآمد تعمیرکار ایسیو خودرو خوب می‌باشد؛ اما باید گفت میزان درآمد تعمیر ایسیو رابطه مستقیمی با میزان مهارت و تخصص تعمیرکار ایسیو دارد. هر چه میزان مهارت فرد بیشتر باشد بدون شک میزان درآمد او نیز بیشتر خواهد بود. شرکت در دوره‌های آموزش تعمیر ecu به شما کمک می‌کند تا در مدت کوتاهی تخصص و مهارت لازم برای تعمیر ایسیو انواع خودروها را به دست آورده و از درآمد خوب بازار کار تعمیرات ای سی یو استفاده کنید.

آموزش نصب کولرگازی و بازار کار عالی آن

آموزش نصب کولرگازی از دیگر دوره‌های آموزشی پرطرفداری است که با گذراندن آن و کسب تخصص می‌توان به درآمد خوبی دست‌  یافت؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید امروزه استفاده از کولرهای گازی رشد بسیاری داشته و می‌توان گفت جایگزین سایر وسایل سرمایشی شده‌اند، این امر نشان از افزایش تقاضا برای نصب کولرگازی می‌دهد، در نتیجه می‌توان گفت شغل نصب کولرگازی از درآمد و بازار کار خوبی برخوردار است.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که میزان درآمد در این شغل رابطه مستقیمی با میزان مهارت و تخصص در نصب کولرگازی دارد؛ بنابراین در صورتی که قصد دارید وارد بازار کار نصب کولرگازی شوید توصیه می‌کنیم پیش از ورود دوره آموزش نصب کولر گازی را در آموزشگاه فنی برق که یکی از بهترین مراکز آموزش کولرگازی در تهران می‌باشد سپری کنید. این دوره آموزشی در مدت کوتاهی و با پرداخت هزینه اندک شما را به متخصص حرفه‌ای کولرگازی تبدیل کرده و به شما کمک می‌کند در بازار کار موفق باشید.

آموزش نصب پکیج دیواری و کسب درآمد از آن

آموزش نصب پکیج دیواری نیز از دوره‌هایی است که امروزه درآمد خوبی برای شما عزیزان به همراه خواهد آورد. با توجه به رشد ساختمان‌ها و روی آوردن افراد برای نصب پکیج دیواری به جای آبگرمکن و دیگر وسایل گرمایشی امروزه شغل نصب پکیج دیواری یکی از مشاغل فنی درآمدزا می‌باشد. برای آن که در این شغل موفق شوید می‌بایست با انواع پکیج‌های دیواری، نصب آن‌ها، لوله‌کشی پکیج، اصول ایمنی نصب پکیج و غیره آشنا باشید زیرا در صورتی که پکیج به‌درستی نصب نشود مشکلات بسیاری را به همراه خواهد آورد. برای کسب تخصص در این زمینه بهترین راه شرکت در دوره‌های آموزش نصب پکیج دیواری در آموزشگاهی معتبر است. در این آموزشگاه‌ها به صورت حرفه‌ای و تخصصی طریقه نصب پکیج دیواری از صفر تا صد آموزش داده می‌شود.

آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در این زمینه است که دوره نصب پکیج دیواری را به صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای برگزار می‌کند. با گذراندن دوره فوق در این آموزشگاه می‌توانید انواع برندهای پکیج مانند بوتان، ایران رادیاتور و غیره را به‌ آسانی نصب کنید.

بنابراین در صورتی که قصد دارید در این دوره آموزشی یا دیگر دوره‌های فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کنید توصیه می‌کنیم حتماً به وب‌سایت این آموزشگاه به آدرس www.fannibargh.com مراجعه کرده یا با شماره ۰۲۱۶۶۱۲۱۰۲۹ تماس بگیرید و از تخفیف‌های این آموزشگاه بهره‌مند شوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − هشت =