کد خبر : 207020
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
-

پیش‌بینی ۳ هزار و ۷۸ شعبه اخذ رای در مازندران

پیش‌بینی ۳ هزار و ۷۸ شعبه اخذ رای در مازندران

به گزارش قائم آنلاین، حسن حسن نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با تاکید بر مشارکت حداکثر مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت که سه هزار و ۷۸ شعبه اخذ رای در استان برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است. وی افزود :‌ در این دوره از انتخابات تاکنون

به گزارش قائم آنلاین، حسن حسن نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان نوشهر با تاکید بر مشارکت حداکثر مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت که سه هزار و ۷۸ شعبه اخذ رای در استان برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

وی افزود :‌ در این دوره از انتخابات تاکنون صلاحیت ۱۲۶ داوطلب از سوی مراجع ذیصلاح احراز شد و داوطلبان هم در دوم اسفند با یکدیگر برای ۱۲ کرسی  نمایندگی مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران شرایط برای برگزاری حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات در سطح استان فراهم شده است ، گفت :‌ اگر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد در حقیقت اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه و بین المللی افزایش می یابد.

این مسئول افزود : انتخابات در واقع با مشارکت حداکثری مردم ضریب اقتدار ملی را افزایش می دهد.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر گفت : مهم ترین پیام انقلاب ، مقاومت ، ایثار ، استقلال و اقتدار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود:‌  هر کشوری که مستقل ، آزاد باشد زمینه برای بروز  و ظهور استعدادهای مردم فراهم خواهد شد و انقلاب اسلامی چنین شرایطی را در کشور ما ایجاد کرد.

حسن نژاد گفت : اگر قرار است پاسداشت خون شهدا بویژه سردار سلیمانی باشیم باید پایبند به شعارهای انقلاب ، اصول و ارکان نظام و منویات مقام معظم رهبری باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − چهار =