کد خبر : 207024
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰
-

معامله قرن سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

معامله قرن سبب نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر خواستگاه دیگری است برای طلوع دیگری برای اسلام. وی بیان کرد: دست‌های فراوانی سال‌های سال تلاش کرده بودند که اسلام اصیل به محاق ببرند و مکتب اهل بیت

به گزارش قائم آنلاین، حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میاندورود با اشاره به در پیش بودن دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر خواستگاه دیگری است برای طلوع دیگری برای اسلام.

وی بیان کرد: دست‌های فراوانی سال‌های سال تلاش کرده بودند که اسلام اصیل به محاق ببرند و مکتب اهل بیت به فراموشی بسپارند تا فرهنگ غرب بر این کشور حاکم و کشور از حالت اسلامی خارج شود و بی‌حجابی و بی‌بندوباری در این کشور نهادینه کرده بودند و بهائیت داشت به اوج خود می‌رسید و این کشور محل تاخت و تاز غرب شده بود و انگلیس و آمریکا و اسرائیل برای این کشور تصمیم می‌گرفتند.

امام جمعه موقت میاندورود، خاطرنشان کرد: در این بین امام (ره) پرچم اسلام را به دست گرفت و قیام کرد و جوانان زیادی کشته شدند و خون دادند تا اسلام زنده باشد و در نهایت خون بر شمشیر پیروز شد.

رمضانی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان کشوری که منادی دین و اسلام و اهل بیت است معرفی شد، تصریح کرد: وظیفه تک تک ما مسلمانان است که از اصل این نظام که نظام اسلامی است حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: بعضی از مردم در اثر سوء مدیریت بعضی از مدیران می‌گویند چرا از انقلاب کنیم در حالی که عملکرد فرد را نباید به‌عنوان عملکرد انقلاب نامید.

خطیب جمعه این هفته میاندورود با اشاره به اینکه خیانت در زمان پیامبر (ص) و حضرت علی (ع) وجود داشته و هر کسی خیانت کرد با آنها برخورد شده است، افزود: باید با تمام وجود از اصل انقلاب و نظام دفاع کنیم چون همه مسئول هستیم و دفاع از اسلام واجب عینی است.

رمضانی به انتخابات مجلس در اسفندماه اشاره کرد و گفت: ما نیازمند به یک مجلس انقلابی، متعهد، پرتلاش و کاردان هستیم که نمایندگان با مردم در ارتباط باشند و از واقعیت‌های جهان و منطقه خود درک درستی داشته باشند و بتوانند درست منعکس کنند و قوانین درستی که باعث پیشرفت کشور می‌شود تصویب کنند و بر عملکرد مسئولان نظارت کنند.

وی با اشاره به رد صلاحیت ۹۰ نفر از نمایندگان مجلس، بیان کرد: متاسفانه ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مورد سوء‌ظن قرار گرفتند و مایه شرمساری برای ما مردم شده است که بخشی از آن به انتخاب ما برمی‌گردد.

رمضانی خاطرنشان کرد: نمایندگانی که مورد اتهام هستند چطور باید انتظار داشت که نظارت اقتصادی درستی داشته باشند.

وی با اشاره به رونمایی از معامله قرن، افزود: در این قرارداد هیچ حقی برای فلسطین در نظر گرفته نشده است حتی برای فلسطنیان آواره حق بازگشت نگذاشته است.

امام جمعه موقت میاندورود خاطرنشان کرد: ما نگران این قرارداد نیستیم چون قراردادی به ظاهر به نفع اسرائیل اما باعث نابودی آنها خواهد شد و بزودی فتح بیت المقدس را خواهیم داشت و سیدحسن نصرالله در قدس نماز خواهد خواند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − سه =