کد خبر : 207022
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵
-

طرح معامله قرن به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود

طرح معامله قرن به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف‌یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان، اظهار کرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) دردانه آفرینش و حجت بر امامان معصوم(ع) بودند به این دلیل که این حضرت همه وجودش را خدا در نظر گرفته و ایشان یک وجود الهی و خدایی بوده است. وی  خاطر نشان کرد:  فاطمه زهرا(س) به

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام یوسف‌یوسف‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان، اظهار کرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) دردانه آفرینش و حجت بر امامان معصوم(ع) بودند به این دلیل که این حضرت همه وجودش را خدا در نظر گرفته و ایشان یک وجود الهی و خدایی بوده است.

وی  خاطر نشان کرد:  فاطمه زهرا(س) به حقیقت هستی دست پیدا کرده و خدا و قیامت را با چشم دل دیده دنیای که بزرگان، عرفا و علما جز در قیامت نمی‌توانند ایشان را درک کنند.

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: فاطمه‌زهرا(س) نه تنها برای بانوان بلکه برای انسان‌های آزاده دنیا اسوه و الگو است و  از وجود ایشان درس دینداری، عبودیت، تربیت زندگی بیاموزیم تا در دنیا و آخرت عاقبت به خیر بشویم.
وی یادآور شد: سردار دل‌ها نیر درس عشق و ایثار و شهادت را در مکتب حضرت زهرا(س) آموخت و در دل‌ها نفوذ کرده است، یقین بدانید که کوثریان در دنیا و آخرت پیروز هستند و این وعده الهی که محقق می‌شود.
یوسف‌پور با اشاره به سابقه سیاسی حضرت فاطمه‌زهرا(س) اضافه کرد: وقتی ایشان دیدند که حکومت اسلامی در دوران خویش در اختیار فرد واقعی قرار نگرفت با همه وجود از همه ظرفیت خویش برای احقاق حق تلاش کرد، با دلیل منطق را به خوبی مطرح کرد و خطبه‌های زیادی از جمله خطبه فدکیه را خواند، خشم و غضب خویش را نسبت به این حق مسلم امام علی(ع) نشان داده است.

وی با اشاره به شروع آغاز دهه فجر و روز ورود امام راحل،گفت: امام راحل بعد از قرن‌ها دین را زنده کردند، جشن دهه فجر نکوداشت رمز ماندگاری امامت و رهبری ولایت فقیه بوده که در گذشته برعهده امام راحل بوده و این پرچم در حال حاضر توسط مقام معظم رهبری همچنان برافراشته است.

امام جمعه موقت ساری اضافه کرد: بزرگداشت این ایام رمز ماندگاری خون‌های مقدس شهدا عزت و عظمت ایثارگران بوده و یک وظیفه ملی، انقلابی و شرعی بوده که هدف آن زنده نگهداشتن خاطره‌ها و ارزش‌های انقلاب و پاسداری از این ارزش‌ها است، امت اسلامی هر ساله در دهه فجر این ارزش‌های و خاطره‌ها را رونمایی کرده و برای پاسداری از آن بار دیگر تجدید نظر می‌کند.

وی با اعلام اینکه در استان مازندران بیش از ۳۰۰ ستاد پیگر برنامه‌های دهه فجر هستند، گفت: امید واریم که با حمایت همه مسؤولان باشکوه برگزار شود و فردا در ساری مرکز استان مازندران ساعت ۸:۳۰ صبح زنگ انقلاب در هنرستان ابتکار در خیابان ملامجدالدین برگزار می‌شود.

یوسف‌پور ادامه داد: دهه فجر امسال همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان شده، انتخابات حق‌الناس بوده و باید سالم و امن برگزار شود و رهبر معظم انقلاب هم روی این موضوع تاکید دارند.

وی یادآور شد: داوطلبان از توهین و تخریب همدیگر پرهیز کنند و استفاده از بیت‌المال خوداری شده و خرید و فروش آرا به شدت محکوم است و رهبر انقلاب بر این موضوعات تاکید ویژه داشتند.

امام جمعه موقت ساری یادآور شد: استفاده ابزاری از مراسم دهه فجر برای له یا علیه داوطلبان نمایندگی مجلس پرهیز شود و تربیون این ایام در اختیار انقلاب اسلامی باید قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای طرح معامله قرن، افزود: هدف این طرح استعماری حفظ رژیم اشغالگر قدس بوده و کشورهای عربی را وادار کند که در کنار آنها قرار گیرند، این خواب آشفته‌ای است که به هیچ وجه تعبیر نمی‌شود، اگر این طرح قابلیت اجرایی داشت چرا در منطقه از آن رونمایی نشده آنها خودشان هم معتقد هستند که این موضوع قابلیت اجرایی شدن را ندارند.

یوسف‌پور گفت: همانطور که تاکنون همه طرح‌های دشمنان اسلام به جای نرسیده است این موضوع هم به رسوایی رژیم اشغالگر قدس ختم می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + نوزده =