کد خبر : 206994
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
-

تاریخ سازی مسی

تاریخ سازی مسی

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا پنجشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف لگانس رفت و با پنج گل مهمانش را شکست داد تا به راحتی به دور بعد صعود کند. در این بازی لیونل مسی درخشید و علاوه بر این که دو گل برای تیمش به ثمر رساند، دو پاس

به گزارش قائم آنلاین، بارسلونا پنجشنبه شب در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف لگانس رفت و با پنج گل مهمانش را شکست داد تا به راحتی به دور بعد صعود کند. در این بازی لیونل مسی درخشید و علاوه بر این که دو گل برای تیمش به ثمر رساند، دو پاس گل هم داد. ستاره آرژانتینی در دقایق ۵۹ و ۸۹ گلزنی کرد.

با این حال شب خاص مسی به دلیل این درخشش نبود. مهاجم بارسلونا توانست به رکورد ۵۰۰ برد با تیم کاتالانی برسد. به نوشته مسیترچیپ (کارشناس اسپانیایی) پیش از این هرگز در باشگاه های اسپانیایی یک بازیکن به این رکورد در بازی های رسمی نرسیده بود. او برای رسیدن به این رکورد تنها به ۷۱۰ بازی نیاز داشت.

ستاره آرژانتینی در کوپا دل ری ۵۲ گل به ثمر رسانده است و اکنون ۱۳ گل با سامیتیر فاصله دارد که بهترین گلزن آبی اناری ها در این رقابت ها محسوب می شود. مسی با پاس گلی که در بازی دیشب به کلمنت لانگله داد توانست به رکورد لوییس سوارس در پاس گل در این فصل برسد. هر یک از مهاجم های بارسا ۱۰ پاس گل داده اند. همچنین با کریم بنزما در گلزنی برابر شد. او و مهاجم رئال مادرید هر یک ۱۷ بار در این فصل گلزنی کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =