کد خبر : 207028
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
-

بهره‌برداری از ۱۴۴ ميليارد ریال پروژه راهسازی در دهه فجر

بهره‌برداری از ۱۴۴ ميليارد ریال پروژه راهسازی در دهه فجر

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد نظری در گفت و گویی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را در مسیری نوین قرارداد مسیری كه حیات اجتماعی و اقتصادی را در فضایی معنوی و روحانی به حركت واداشت. وی ادامه داد : در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعدادهای نهفته بخش حمل و

به گزارش قائم آنلاین، سیدمحمد نظری در گفت و گویی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را در مسیری نوین قرارداد مسیری كه حیات اجتماعی و اقتصادی را در فضایی معنوی و روحانی به حركت واداشت. وی ادامه داد : در چهار دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از استعدادهای نهفته بخش حمل و نقل مجال بروز پیدا نموده و فعالیتهای بیشماری در بخش حمل و نقل جاده ای در استان بویژه در چند سال گذشته امكانات گسترده ای را برای توسعه سایر بخشها در استان بوجود آورده است.

مدیركل راه و شهرسازی مازندران در خصوص پروژه های راهسازی این اداره كل عنوان نمود : تكمیل شبكه راهها در شتاب بخشیدن به توسعه موثر بوده و سرمایه گذاری در این زمینه از جمله سرمایه گذاری زیربنایی محسوب می شود. از این رو این اداره كل در این ایام پروژه احداث تقاطع زیرگذر سنگ تراشان ساری با هزینه ی معادل ۴۱ میلیارد ریال آماده و در این ایام مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

نظری در خصوص پروژه های افتتاحی در بخش راه روستایی یاد آور شد : مازندران با توجه به نوع اقلیم و شرایط توپوگرافی وبه طبع تنوع فراورده های كشاورزی ، مسئله راههای مناسب روستایی به منظور حمل ونقل هرچه سریعتر ، آسانتر و در عین حال ارزانترین فرآورده ها به بازار مصرف یكی از اصلی ترین دغدغه های ذهنی مسئولین محترم استان بوده ، لذا این اداره كل از سال گذشته با مشاركت خوب روستاییان توانست عملیات بهسازی و آسفالت راههای روستایی این استان را به طور گسترده در دستور كار خود قرار دهد .

وی ادامه داد: از این رو در ایام الله دهه مبارك فجر امسال بیش از نیمی از پروژه های افتتاحی این اداره كل در حوزه راه روستایی با همدلی ، حمایت و مشاركت عظیم روستاییان همراه بوده كه این مهم نشان از اعتماد و اطمینان این افراد به خدمتگزارانشان در مجموعه راه و شهرسازی دارد.

نظری خاطر نشان کرد: ۲۹ پروژه در قالب بهسازی و آسفالت راه های روستایی به طول بیش از ۳۰ كیلومتر از جمله پروژه‌های افتتاحی این اداره كل در حوزه راه روستایی است.

وی بهسازی و آسفالت راه روستایی شهنه کلا، مزرس-کمانگر کلا، شاهکتی (شهرستان آمل)و بهسازی و آسفالت راه روستایی اسبوکلا-فولادکلا-تراجی کلا – باغدشت-گرجی آباد (شهرستان بابل) راه روستایی کوا (بهشهر) راه روستایی خوشبور(تنکابن) بهسازی و آسفالت راه روستایی جیسا- خضرآباد(عباس آباد) منقارپی (فریدونکنار) سفیدچاه-وزوار(گلوگاه) گلورد کوچک – کارکم (شهرستان نکاء) و راه روستایی حمزه ده سفلی ،دشت نظیرسما-منجیر در شهرستان نوشهراز جمله پروژه های شاخص در حوزه راه روستایی می باشد که انشااله در ایام الله دهه فجر بهره برداری و مورد استفاده روستاییان قرار خواهد گرفت .

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ادامه داد: در حوزه بازافرینی شهری دو پروژه ی بهسازی و نوسازی سرای بازار و پل چشمه کیله تنکابن و همچنین اجرای روکش آسفالت امت آباد اسپیاری آمل با اعتباری معادل ۱۲ میلیارد ریال از جمله پروژه هایی هستند که در ایام اله دهه مبارک فجر به بهره برداری خواهد رسید .

گفتنی است در این ایام مبارک ۴ پروژه در حوزه راههای روستایی و راه اصلی در استان عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بهسازی و آسفالت و نصب علائم ایمنی سه راهی میارکلا- جویبار- پل رودخانه ای کاسگر کلا واقع در رودخانه سیاهرود، بهسازی و اصلاح راه فرعی بهنمیر – بابلسر (جاده نیروی هوایی) و همچنین احداث پل روستای بلیران شهرستان آمل از جمله پروژه هایی هستند که انشاالله در ایام الله دهه مبارکه فجر عملیات اجرایی آن با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد ریال آغاز می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − 8 =