کد خبر : 206799
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
-

هشدار مسکو درباره اقدامات تحریک‌آمیز شیمیایی جدید در سوریه

هشدار مسکو درباره اقدامات تحریک‌آمیز شیمیایی جدید در سوریه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت روسیا الیوم، واسلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت برای بررسی اوضاع سوریه به یادداشت‌های منتشر شده از سوی هیات سوریه در سازمان ملل و نیز گزارش‌های رسانه‌ای پیرامون طرح تروریست‌ها برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز جدید در سوریه و اجرای نمایش‌هایی که

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از سایت روسیا الیوم، واسلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت برای بررسی اوضاع سوریه به یادداشت‌های منتشر شده از سوی هیات سوریه در سازمان ملل و نیز گزارش‌های رسانه‌ای پیرامون طرح تروریست‌ها برای انجام اقدامات تحریک‌آمیز جدید در سوریه و اجرای نمایش‌هایی که استفاده از سلاح شیمیایی را شبیه سازی می‌کند، اشاره کرد.

این دیپلمات روس گفت: این شاخصه‌ها بسیار نگران کننده است. زیرا ما به خوبی می‌دانیم که چگونه چنین نمایش‌هایی برای تحقق اهداف نظامی و سیاسی استفاده می‌شود.

ایالات متحده و همپیمانان غربی آن بارها مقامات سوریه را به استفاده از مواد شیمیایی ممنوعه در عملیات خود علیه افراد مسلح متهم کردند و این اتهامات را بهانه‌ای برای هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی سوریه قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 2 =