کد خبر : 206746
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۸:۴۵
-

سرمربی تیم ملی گلف دختران: در صورت وجود امکانات در المپیک ۲۰۲۲ حرفی برای گفتن داریم

سرمربی تیم ملی گلف دختران: در صورت وجود امکانات در المپیک ۲۰۲۲ حرفی برای گفتن داریم

به گزارش قائم آنلاین، زیبا مردانی سر مربی تیم ملی گلف بانوان در رده سنی زیر ۱۸ سال در گفتگو با ایسنا، در باره فعالیت خود در گلف گفت: من اکنون بازیکن و سرمربی تیم ملی نوجوانان گلف ایران هستم. او در پاسخ به اینکه وضعیت تیم ملی نوجوانان در گلف چگونه است؟ پاسخ داد: مسابقات

به گزارش قائم آنلاین، زیبا مردانی سر مربی تیم ملی گلف بانوان در رده سنی زیر ۱۸ سال در گفتگو با ایسنا، در باره فعالیت خود در گلف گفت: من اکنون بازیکن و سرمربی تیم ملی نوجوانان گلف ایران هستم.

او در پاسخ به اینکه وضعیت تیم ملی نوجوانان در گلف چگونه است؟ پاسخ داد: مسابقات نوجوانان را در سه دوره برگزار کردیم. در دوره جدید به دلیل بارندگی در تهران مسابقات کنسل شد. یک نفر از نوجوانان ایران به عنوان بازیکنان به مسابقات گلف پاکستان اعزام خواهد شد. این مسابقات تحت عنوان آماتوری پاکستان برگزار می شود. البته در این رقابت ها دو ایرانی حضور خواهند داشت که یک نفر از نوجوانان و یک نفر از بزرگسالان به نمایندگی از گلف ایران به میدان می روند.

او در خصوص حضور و فعالیت بانوان در گلف مخصوصا در سن نوجوانان،  گفت: چندسالی است که حضور و فعالیت بانوان در گلف بهتر شده است. از زمانی که المپیاد ها در این رشته برگزار شده تعداد بازیکن نوجوان در این رشته بیشتر شده و بازیکنان پیشرفت های زیادی کرده‌اند.

مردانی در باره مشکلات موجود در رشته گلف و در رده سنی نوجوانان گفت: بیشتر مشکلی که اکثر گلف بازان با آن مواجه هستند مشکلات نبود زمین گلف است. همچنین دیگر مشکلاتی که در گلف وجود دارد این است که هر استان مربی خاص خودش را ندارد و بعضی از ورزشکاران بدون مربی به تمرین می پردازند. در صورتی که بازیکنان به اردو بیایند می توانیم با آن ها تمرینات لازم را انجام دهیم. اگر مربی هم در استان ها وجود داشته باشد در حدی که لازم است نمی توانند به بازیکنان کمک کنند.

او افزود: بیشترین و اصلی ترین مشکلات بازیکنان گلف، زمین بازی است. فدارسیون گلف پیگیری های لازم برای گرفتن زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب را انجام داده و باید دید که آیا در این خصوص موفق خواهد شد یا خیر؟ اگر زمین گلف باشد می توانیم اردوهای بیشتری را برگزار کنیم. همچنین بازیکنان بیشتر می توانند در زمین اصلی حضور پیدا کرده و تجربیات خود را افزایش شدهد. اکنون اردو های تیم ملی در مجموعه ورزش انقلاب برگزار می شود.

این سرمربی تاکید کرد: سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک باید توجه بیشتری به این رشته داشته باشند. برگزاری اردو برای بالا بردن تجربیات بازیکنان نیاز به بودجه فدراسیون گلف دارد واین اردو ها مخصوصا در رده سنی نوجوانان بسیار مفید است چرا که تجربیات آنان بیشتر خواهد شد.

مردانی در خصوص حضور سلبریتی ها در این رشته،  بیان کرد: بعید می دانم هزینه آنچنانی برای این موضوع خرج شود و آکادمی گلف کمک زیادی برای حضور آنان انجام می دهد. به اعتقاد من حضور سلبریتی ها در این رشته خوب است چرا که باعث می شود مردم این رشته را بهتر بشناسند. بعضی از افراد اصلا از رشته گلف چیزی نمی دانند  و فکر می کنند مه این رشته فقط مخصوص پولدارها و سیاست مداران است اما هر شخص می تواند در این رشته فعالیت کند، حتی در تهران و شهرستان ها برای آشنایی بیشتر با این رشته کلاس های رایگانی برگزار می شود.

او در پایان افزود: انتظار داریم هرچه سریع تر وضعیت زمین گلف مشخص شود و تعداد اردوهایی که برای تیم ملی برگزار می شود را بیشتر کنند. برنامه هایی برای المپیک ۲۰۲۲ داریم. اگر اردو ها بیشتر شود قطعا می توان پیشرفت را در بین بازیکنان دید. اگر این بازیکنان به مسابقات بین المللی اعزام شوند، تجربه آنان بیشتر شده و در المپیک می توانند حرفی برای گفتن داشته باشند. اگر امکانات فراهم شود می توانیم در المپیک ۲۰۲۲ جوانان کسب سهمیه کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه + نوزده =