کد خبر : 206811
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
-

تداوم صدرنشینی مقصودلو در مسابقات بین‌المللی جبل‌الطارق

تداوم صدرنشینی مقصودلو در مسابقات بین‌المللی جبل‌الطارق

به گزارش قائم آنلاین، دور نهم وماقبل پایانی مسابقات بین‌المللی جبل‌الطارق پیگیری شد و پرهام مقصودلو، شطرنج باز ایرانی با ریتینگ ۲۶۷۴ در مقابل حریف روسی قرار گرفت و به تساوی رسید. این حریف روسی با ریتینگ ۲۶۵۴ و بالا ترین ریتنیگ دوران ورزشی خود در این رقابت ها شرکت کرده است. دیگر شطرنج باز

به گزارش قائم آنلاین، دور نهم وماقبل پایانی مسابقات بین‌المللی جبل‌الطارق پیگیری شد و پرهام مقصودلو، شطرنج باز ایرانی با ریتینگ ۲۶۷۴ در مقابل حریف روسی قرار گرفت و به تساوی رسید. این حریف روسی با ریتینگ ۲۶۵۴ و بالا ترین ریتنیگ دوران ورزشی خود در این رقابت ها شرکت کرده است.

دیگر شطرنج باز ایرانی، پویا ایدنی در مقابل حریفی از بلغارستان قرار گرفت و به پیروزی رسید. محمد امین طباطبایی در دور نهم این مسابقات در مقابل حریفی از آلمان با ریتینگ ۲۳۸۸ قرار گرفت و حریفش را شکست داد.

دور دهم و پایانی این مسابقات امروز (پنج‌شنبه) در ساعت ۱۳:۳۰ به وقت ایران آغاز خواهد شد که در مهمترین بازی پرهام مقصودلو نماینده شطرنج ایران در مقابل سوپر استاد بزرگ مکسیم وشیه لاگراو از فرانسه قرار می گیرد. نتیجه این بازی برای مقصودلو بسیار مهم است و در صورت پیروزی و با توجه به بازی‌های دیگر او می تواند قهرمان این رقابت ها شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + 1 =