کد خبر : 206788
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
-

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها متقاعد شده‌اند ترامپ مرتکب خطا شده است

بیش از نیمی از آمریکایی‌ها متقاعد شده‌اند ترامپ مرتکب خطا شده است

به گزارش قائم آنلاین،  ۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی خبرگزاری رویترز و موسسه ایپسوس معتقدند دونالد ترامپ مرتکب اشتباه شده است، در حالی که ۳۴ درصد گفتند رئیس‌جمهوری آمریکا را بی‌تقصیر می‌دانند. حدود ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی روز چهارشنبه که ۲۷ و ۲۸ ژانویه بین ۱۱۱۸ نفر انجام شد، ترامپ را مستحق

به گزارش قائم آنلاین،  ۵۳ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی خبرگزاری رویترز و موسسه ایپسوس معتقدند دونالد ترامپ مرتکب اشتباه شده است، در حالی که ۳۴ درصد گفتند رئیس‌جمهوری آمریکا را بی‌تقصیر می‌دانند.

حدود ۴۴ درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی روز چهارشنبه که ۲۷ و ۲۸ ژانویه بین ۱۱۱۸ نفر انجام شد، ترامپ را مستحق آن دانستند که در سنا محکوم و از قدرت برکنار شود، در حالی که ۳۰ درصد معتقدند اتهام‌ها علیه ترامپ باید رد شود. ۳۰ درصد دیگر هم حد میانه را برای سرزنش کردن او انتخاب کردند.

محاکمه ترامپ در سنا در جریان است و انتظار می‌رود این مجلس تحت کنترل جمهوری‌خواهان او را تبرئه کند. به نظر نمی‌رسد این تحولات روی رضایت از رئیس‌جمهوری آمریکا تاثیر چشمگیری گذاشته باشد. ۳۹ درصد از آمریکایی‌ها گفتند عملکرد ریاست جمهوری او را تایید می‌کنند، در حالی که ۵۵ درصد همچنان مخالف او هستند.

ترامپ دسامبر ۲۰۱۹ در مجلس نمایندگان آمریکا (تحت کنترل دموکرات‌های آمریکایی) به اتهام سوءاستفاده از قدرت و ایجاد اخلال در امور کنگره استیضاح شد. دموکرات‌ها ترامپ را به اعمال فشار بر اوکراین برای تحقیق درباره جو بایدن، معاون سابق باراک اوباما، رئیس جمهوری وقت آمریکا و اخلال در روند بازرسی و تحقیقات در این باره متهم کرده‌اند. اکنون پرونده استیضاح ترامپ در سنا وارد مرحله پرسش و پاسخ سناتورها از متصدیان استیضاح در مجلس نمایندگان آمریکا و تیم حقوقی رئیس‌جمهوری آمریکا شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 4 =