کد خبر : 206894
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

ایجاد گروه «مطالعات علم و فناوری» در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی

ایجاد گروه «مطالعات علم و فناوری» در پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی

به گزارش قائم آنلاین، دکتر حسین میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم طی حکمی دکتر جبار رحمانی را به‌عنوان مدیر این گروه منصوب کرد. در این حکم تدوین برنامه‌های آتی این گروه در ارتباط با دیگر گروه‌های پژوهشکده مورد اشاره قرار گرفته است. در متن حکم دکتر میرزایی خطاب به دکتر رحمانی، گروه پژوهشی

به گزارش قائم آنلاین، دکتر حسین میرزایی، رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم طی حکمی دکتر جبار رحمانی را به‌عنوان مدیر این گروه منصوب کرد. در این حکم تدوین برنامه‌های آتی این گروه در ارتباط با دیگر گروه‌های پژوهشکده مورد اشاره قرار گرفته است.

در متن حکم دکتر میرزایی خطاب به دکتر رحمانی، گروه پژوهشی مطالعات فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی و  اجتماعی وزارت علوم آمده است: “نظر به مراتب تعهد و تخصص جنابعالی و با عنایت به مصوبه دهمین نشست عادی از دوره چهارم هیئت محترم امناء مورخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۷ بدین‌وسیله به عنوان مسئول راه‌اندازی «گروه پژوهشی مطالعات علم و فناوری» منصوب می‌شوید. امیدوارم با مشورت و برنامه‌ریزی دقیق طی هشت ماه آینده مقدمات اصلی و رئوس برنامه پژوهشی گروه و اعضاء محترم هیئت علمی آن تدوین شود.

بدیهی است نیازهای مرتبط با راه‌اندازی گروه مذکور در اولویت کاری پژوهشکده بوده و بخش‌های مختلف همراهی و همکاری کامل را در این مهم خواهند داشت”.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =