کد خبر : 206763
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۲۵
-

ارتش سوریه دو شهرک را در بزرگراه حلب-دمشق آزاد کرد

ارتش سوریه دو شهرک را در بزرگراه حلب-دمشق آزاد کرد

به گزارش قائم آنلاین، خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش سوریه روز چهارشنبه توانست دو شهرک «خان السبل» و «معردبسه» در بزرگراه حلب-دمشق را تحت کنترل خود در آورد. ارتش سوریه از هفته گذشته همزمان با پیشروی‌ در ادلب عملیات‌هایی را هم در غرب و جنوب استان حلب برای پاکسازی این مناطق از تروریست‌ها انجام

به گزارش قائم آنلاین، خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش سوریه روز چهارشنبه توانست دو شهرک «خان السبل» و «معردبسه» در بزرگراه حلب-دمشق را تحت کنترل خود در آورد.

ارتش سوریه از هفته گذشته همزمان با پیشروی‌ در ادلب عملیات‌هایی را هم در غرب و جنوب استان حلب برای پاکسازی این مناطق از تروریست‌ها انجام می‌دهد تا طبق مفاد آتش‌بس جاده بین المللی حلب به حماه را تحت کنترل داشته باشد.

عصر روز چهارشنبه نیروهای ارتش سوریه و متحدان آن بعد از درگیری‌های سنگین با گروهک تروریستی جبهه النصره، وارد شهرک خان‌طومان در استان حلب سوریه شدند.

خان طومان در ۴۰ کیلومتری حلب  و دروازه غربی شهر حلب واقع شده؛ این منطقه همان جایی است که در سال ۲۰۱۶ تروریست های داعش با نقض آتش بس به مواضع نیروهای ارتش سوریه و مقاومت حمله کردند.

در آن مقطع زمانی با توافق سوریه یک آتش‌بس در برخی نقاط سوریه از جمله خان‌طومان برقرار شد. طبق توافقی که پیرامون آتش بس صورت گرفته بود نباید هیچ گلوله ای ما بین دو طرف شلیک می شد اما گروهک‌های تروریستی اقدامی برخلاف آتش بس انجام دادند و آن را نقض کردند و این منطقه  که با مقاومت نیروهای ارتش سوریه از دست تروریست‌ها گرفته شده بود  با حیله و نیرنگ عربستان و غربی‌ها به خصوص آمریکا دوباره به دست گروهکهای تروریستی افتاد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + شش =