کد خبر : 206498
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۹:۱۰
-

وحدت اصولگرایان و دوری‌شان از تنش در ترکیب مجلس نتیجه اثرگذار دارد

وحدت اصولگرایان و دوری‌شان از تنش در ترکیب مجلس نتیجه اثرگذار دارد

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی وی از ترکیب مجلس آینده چیست، اظهار کرد: نمی‌توان از الان پیش‌بینی دقیقی از ترکیب مجلس آینده داشت اما امیدواریم مجلسی شکل بگیرد که از شایستگی بهتر و ویژگی‌های انقلابی، دیانت، تجربه و آینده‌نگری و متانت بالاتری برخوردار

به گزارش قائم آنلاین، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو ، در پاسخ به این پرسش که پیش‌بینی وی از ترکیب مجلس آینده چیست، اظهار کرد: نمی‌توان از الان پیش‌بینی دقیقی از ترکیب مجلس آینده داشت اما امیدواریم مجلسی شکل بگیرد که از شایستگی بهتر و ویژگی‌های انقلابی، دیانت، تجربه و آینده‌نگری و متانت بالاتری برخوردار باشد و نیروهای انقلابی در آن حاضر باشند.

وی با بیان اینکه نیاز است منشور اسلامی انتخابات برای فعالیت‌ گروه‌های سیاسی تدوین شود، تاکید کرد: باید خط‌مشی گروه‌ها در آستانه انتخابات به گونه‌ای باشد که دچار تنش در فعالیت‌های انتخاباتی نشویم و گروه‌ها برای رأی‌آوری یکدیگر را مورد تهاجم و حمله قرار ندهند. به‌عنوان یک اصولگرا و عضوی از جامعه روحانیت به نیروهای انقلابی نیز پیشنهاد می‌کنم وحدت خود را حفظ کنند و هیچ‌وقت تنشی میان آنان رخ ندهد.

این نماینده سابق مجلس ادامه داد: اصولگرایان باید وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و از تفرقه پرهیز داشته باشند که اگر همین رویه را ادامه دهند می‌توانیم به نتیجه‌بخش بودن انتخابات امیدوار باشیم. البته سایر گروه‌های سیاسی که در چارچوب قانون اساسی عمل می‌کنند نیز قطعاً کار خود را پیش می‌برند و به رقابت با ما مشغول خواهند بود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با یادآوری اینکه اصولگرایان گروه‌های زیادی را شامل می‌شوند که همگی باید برای رسیدن به وحدت، همدلی و لیست مشترک در انتخابات تلاش کنند، اظهار کرد: نمی‌خواهم درباره طیف‌های دیگر صحبت کنم و عملکرد آنان را به قضاوت بنشینم تا کدورتی ایجاد شود اما درباره جریان خودمان که اصولگرایی باشد، می‌گویم که اگر برای رسیدن به وحدت همدل باشند، در انتخابات نتیجه مناسبی به دست خواهد آمد چرا که اصولگرایان طرفداران زیادی دارند که در روز رأی‌گیری پای صندوق‌ها خواهند آمد و اثرگذار خواهند بود.

رهبر در پایان با اشاره به برگزاری جلسات هم‌اندیشی میان جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا اظهار کرد: من به شخصه در آن جلسات حاضر نمی‌شوم اما با توجه به گزارش‌هایی که به ما می‌رسد مشخص است که این جلسات روند خوبی را طی کرده و هدف ما که ایجاد وحدت است در این هم‌اندیشی‌ها به صورت جدی دنبال می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 + دوازده =