کد خبر : 206580
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
-

سایه “کرونا” بر کشتی انتخابی المپیک در چین

سایه “کرونا” بر کشتی انتخابی المپیک در چین

به گزارش قائم آنلاین، به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در چین که تاکنون باعث مرگ بیش از یکصد نفر در این کشور شده است، نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد، احتمال لغو میزبانی این کشور از رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا وجود دارد. بنابر آمارها این ویروس تاکنون باعث

به گزارش قائم آنلاین، به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا در چین که تاکنون باعث مرگ بیش از یکصد نفر در این کشور شده است، نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی تاکید کرد، احتمال لغو میزبانی این کشور از رقابت های گزینشی المپیک ۲۰۲۰ در قاره آسیا وجود دارد.

بنابر آمارها این ویروس تاکنون باعث مرگ ۱۰۶ نفر شده و ۴۵۰۰ نفر نیز در سراسر جهان به این ویروس خطرناک مبتلا شده‌اند.

رییس اتحادیه جهانی کشتی با بیان اینکه در حال رصد اوضاع هستیم، گفت: با مسئولان فدراسیون کشتی چین در تماس هستیم و ظرف ۱۵ روز آینده درباره میزبان این مسابقات تصمیم نهایی را اتخاذ خواهیم کرد.

لالوویچ اعلام کرد، کشورهای قزاقستان، کره جنوبی و ازبکستان در حال حاضر کاندیداهایی هستند که در صورت لزوم جایگزین چین شوند.

وی تاکید کرد: کشتی‌گیران چین نیز قبل از حضور در رقابت‌ها باید یک دوره را در قرنطینه بگذرانند و تحت معاینات پزشکی قرار گیرند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا پیش از این قرار بود از ۸ تا ۱۰ فروردین ماه در شهر ژیان چین برگزار شود اما با توجه به اتفاقات رخ داده و خودداری کشورها از سفر به این کشور به احتمال فراوان این مسابقات در یکی دیگر از کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد.

کشتی‌گیران مطرح ایران نیز قرار است در این رویداد مهم برای کسب باقیمانده سهمیه‌های المپیک به میدان بروند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =