کد خبر : 206590
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
-

دانلود فیلم سینمایی قسم ساخته محسن تنابنده از سبزپندار

دانلود فیلم سینمایی قسم ساخته محسن تنابنده از سبزپندار

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سبزپندار، تهیه‌کننده فیلم سینمایی قسم خانم الهام غفوری بوده و این فیلم درام پرطرفدار توانست در مدت اکرانش در سینما، فروشی در حدود سه میلیارد تومان را تجربه کند. از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می‌توان به مهناز افشار در نقش راضیه، سعید آقاخانی در نقش خسرو، حسن پورشیرازی

به گزارش قائم آنلاین، بنابر اعلام سبزپندار، تهیه‌کننده فیلم سینمایی قسم خانم الهام غفوری بوده و این فیلم درام پرطرفدار توانست در مدت اکرانش در سینما، فروشی در حدود سه میلیارد تومان را تجربه کند.

از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی می‌توان به مهناز افشار در نقش راضیه، سعید آقاخانی در نقش خسرو، حسن پورشیرازی در نقش خلیل، مهران احمدی در نقش بهمن، گیتی معینی در نقش عمه راضیه، سامان ارسطو، حسین ملکی اشاره داشت. همچنین سارا و نیکا فرقانی که در پایتخت نیز با محسن تنابنده همکاری داشتند در این فیلم سینمایی اشاره داشت. کلیه سکانس‌های این فیلم در یک اتوبوس تهیه گردیده که در مسیر مشهد است.

در خلاصه داستان فیلم سینمایی قسم آمده است:

پنج‌ساله یـه آب خوش از گلوم پایین نرفته، نمی زارم سایه یـه خون دیگه رو زندگیم باشه. به جان نیاز، قصاص بخوای بچه رو می‌گیرم طلاقت می‌دم جان یه دونه دخترمونو قسم خوردم که بدونی اینکارو می‌کنم به جان نیاز…. فیلم سینمایی قسم زندگی زنی به نام راضیه را روایت می‌کند که خانواده خود را در اتوبوسی به مقصد مشهد گرد هم آورده تا قسم بخورند که بهمن همسر خود را به قتل رسانده است.

این فیلم در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و توانست در چندین زمینه نامزد شود.

عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارت‌اند از:

نویسنده و کارگردان: محسن تنابنده، تهیه‌کنندگان: الهام غفوری، جلیل شعبانی، مدیر فیلم‌برداری: تورج اصلانی، مدیر تولید: حسن مصطفوی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، تدوین: خشایار موحدیان، موسیقی: یحیی سپهری شکیب، مشاور کارگردان: سیروس مقدم، صدابردار: مهدی ابراهیم‌زاده، طراح گریم: عباس عباسی، اصلاح رنگ و نور: سهراب نوربخش، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: فرحناز نادری، دستیار کارگردان (فاز یک): مصطفی تنابنده، دستیار کارگردان (فاز دو): علیرضا نجف زاده، برنامه‌ریز: رضا سخایی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، طراح جلوه‌های ویژه بصری: سعید خلیلی، طراح گرافیک و مدیر هنری: سیروس سلیمی، مدیر تبلیغات: میثم معراجی، عکاس: صبا سیاه پوش

برای دانلود فیلم قسم ساخته محسن تنابنده به سبزپندار مراجعه کنید.

سبزپندار از سایت‌های عرضه قانونی فیلم و سریال‌های شبکه نمایش خانگی بوده و در این سایت می‌توانید علاوه بر دانلود فیلم‌های ایرانی و خارجی شبکه نمایش خانگی، نظرات خود را در مورد این فیلم‌ها مطرح کرده و به این فیلم و سریال‌های امتیاز بدهید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =